Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,229 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Rozvoj malého rodinného podniku
Nymburská, Barbora ; Bočková, Nina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj malého rodinného vinařství ve Strachotíně pod CHKO Pálava. Cílem této práce je provést analýzu současného stavu podniku i jeho okolí, a na tomto základě navrhnout konkrétní formy rozvoje, týkající se především marketingových aktivit a rozšíření služeb.
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The goal of this paper is to analyze new practices utilized for the planning of marketing campaigns. It is focused on the usage of internet and related social networks, which have significant growth of number of users in recent years. Moreover, compared to television campaigns for example, their costs are substantially lower. How do the internet campaigns stand with and are they genuinely successful? This is one of the fundamental questions, which is going to be discussed in the thesis. Furthermore, there will be analysis of distinguished and original campaigns which contributed to the development of new media utilization.
Model dialogového rozhraní pro e-commerce
Suda, Karel ; Pivoňka, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o dialogových rozhraních a navrhuje jejich optimální model pro firmy začínající podnikat na internetu, případně pomoci firmám na internetu podnikajícím ve zlepšení komunikace se zákazníky. V mé práci jsou podrobně a detailně popsány jednotlivé formy dialogových rozhraní. Analýza řešeného problému se zabývá především druhy těchto rozhraní, které v návrhu řešení následně doporučuji firmám.
Základy bezpečnostního povědomí pro žáky základních škol
Přibyl, Aleš ; Kolajová, Jana (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vybudováním vzdělávacích modulů, které budou sloužit pro vybudování základního povědomí o bezpečnosti pro děti na základních školách. Teoretická část popisuje základní informace z této oblasti. Další část popisuje zadání jednotlivých modulů a také popisuje školy, na kterých probíhala výuka. V praktické části jsou uvedeny podrobné náplně těchto vzdělávacích modulů.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Využití metod dolování dat pro analýzu sociálních sítí
Novosad, Andrej ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dolování dat v prostředí sociálních sítí. Podává přehled o dolování z dat a možných metodách dolování. Práce také zkoumá sociální média a sítě, co mohou poskytnout a jaké problémy se sebou přinášejí. Jsou prozkoumané API třech sociálních sítí a jejich možnosti z hlediska získání dat vhodných pro dolování. Zkoumají se techniky dolování znalostí z textových dat. Je popsán způsob implementace webové aplikace, která doluje data ze sociální sítě Twitter pomoci algoritmu SVM. Implementovaná aplikace klasifikuje zprávy na základě jejich textu do tříd reprezentujících kontinenty původu. Je provedeno několik experimentů v softwaru RapidMiner a v implementované webové aplikaci a jejich výsledky jsou prozkoumány.
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Vintrová, Stephanie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro uvedení šamponů pro psy na trh. Šampony budou uváděny na slovenský trh společností Palma a.s. Návrh marketingových aktivit je podložen jak teoretickými východisky, tak příslušnými analýzami. Samotný marketingový plán je především zaměřen na tištěnou formu reklamy a také na reklamu na internetu.
Aggregation and Analysis of Social Network Contents
Horák, Matěj ; Kolář, Dušan (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
This thesis is focused on getting selected parts of social media content and their analysis. The thesis is aiming for a platform which is connecting individual social networks, aggregating their content by defined topics and which is opened for next improvements and extensions. A solution is a multi-container application that uses multi-label classification and support vector machines. The implemented system solves not shown content, filtering, and small statistics. Key parts are covered by tests and the system is opened for other analysis and advanced statistics.
Propojení sociální sítě Twitter s televizním vysíláním
Fiala, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možností propojení digitálního televizního vysílání DVB se sociální sítí Twitter. Cílovou platformou je Hybridní televizní platforma HbbTV umožňující kombinaci televizního vysílání s daty získanými pomocí širokopásmového internetu. Vytvořený systém je složen z HbbTV aplikace a serveru, který slouží ke spojení se sociální sítí Twitter a získání dodatečných informací o právě běžícím pořadu. Nasazením výsledného systému v reálném vysílání by mělo potenciálně dojít ke zvýšení počtu tweetů (příspěvků) souvisejících s televizním vysíláním, zvýšení povědomí o technologii HbbTV a oslovení mladší generace diváků. V konečném důsledku vše může vést i k mírnému nárůstu sledovanosti.
Technology and Society - Online Addictions
Sarbassov, Timur ; Baumgartnerová, Alena (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to study the problems of online addiction. The work itself is divided into 3 parts: introduction, main article and conclusion. The introduction explains the global shifts in communications technology and their negative and positive effects. In the main part, I look at certain types of online addiction and ways to deal with them. In conclusion, I summarized thesis of cause and effect relationships of online addicted people.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,229 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.