Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje obchodních aktivit firmy
Sedlák, Martin ; Kunášek, Václav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením nové oděvní značky s cílem rozšíření a diverzifikace podnikatelských a obchodních aktivit podniku RKM brokers s.r.o., který se v současné době zabývá realitní a developerskou činností ve výstavbě. Práce obsahuje popis společnosti, analýzu módního průmyslu, marketingovou analýzu značky a finanční plán pro první rok činnosti.
Význam udržitelnosti v oděvním průmyslu
Kavulová, Aneta
KAVULOVÁ, A. Význam udržitelnosti v oděvním průmyslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá významem udržitelnosti v oděvním průmyslu z pohle-du firem a spotřebitelů. Problematika oděvního průmyslu představuje stále aktu-ální téma naší společnosti, je zapotřebí hledat udržitelnější principy a postupy, dále také inovace, které mohou pomoci k řešení těchto problémů. Cílem bakalář-ské práce je formulovat marketingová doporučení pro nově začínající firmy na tr-hu s udržitelnou módou. K naplnění cíle byl proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů (n = 8 pro firmy, n = 13 pro spotřebitele), využita byla i dostupná sekundární data. Získaná data byla vyhodnocena pomocí obsahové analýzy a byly vyvozeny závěry. Mezi hlavní doporučení patří, aby se firmy věnova-ly vzdělávání svých zákazníků, neboť nedostatek informací má významný negativ-ní dopad na chování spotřebitelů.
Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Grundmanová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných oblastí oděvního průmyslu - v prvním případě jde o značku prodávající luxusní zboží, oděvy a doplňky nejvyšší kvality a cenové kategorie, v druhém případě o společnost typickou masovou produkcí a prodejem a s cenami spíše na dolní konci nabídky. V první polovině práce se věnuji značkám samotným - jejich historii, vývoji a především současné situaci na světovém a českém trhu a dále jejich cílovým skupinám, které jsem se pokusila co nejpřesněji vymezit. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají rozdíly v charakteru značek, jejich ekonomickém postavení a cílových skupinách vliv na způsoby marketingové komunikace. Porovnávala jsem všechny komunikační kanály od klasické reklamy až po korporátní kulturu, vždy jednak v kontextu příslušného oblasti průmyslu a jednak s ohledem na specifika zkoumané značky. Studie vychází z globální komunikace značek a dále sleduje míru odchýlení komunikace značek na českém trhu a její případná specifika. Kromě závěrečného srovnání komunikace značek Versace a Zara jsem se pokusila vyvodit i obecné závěry aplikovatelné pro marketingovou komunikaci v módním...
Tradiční indické oděvy
Šobrová, Radka ; Kostič, Svetislav (vedoucí práce) ; Marková, Dagmar (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá tradičními indickými oděvy - jedná se o základní přehled na toto téma. V první části se věnuji odívání z pohledu sociální a kulturní antropologie. Následuje historie indických oděvů od nejstarších dob po současnost. Další část se zabývá technologií výroby oděvních materiálů. Poslední část je věnována oděvům samotným a je zaměřena na tři hlediska, která jejich nošení ovlivňují (věk, pohlaví a příležitost). Práce je doplněna obrazovou přílohou a slovníčkem odborných pojmů.
Návrh nábytkového zařízení pro prodejnu oděvů
Zlonický, Matěj
Tématem diplomové práce je zpracování návrhu interiéru obchodu Caresse, specializovaného na prodej dámského spodního prádla. Úvod práce shrnuje stručně historii obchodů, požadavky na podobu a fungování veřejného interiéru vyplývající z platných zákonů, norem a principů ergonomie. Návrh je vázán na konkrétní prostor v obchodní pasáži Rozkvět na Náměstí Svobody v Brně a splňuje zadání a požadavky investora. Jeho důležitou součástí bylo zpracování designu odpovídajícímu identitě značky Caresse, návrhu konstrukce atypických nábytkových prvků a předběžná kalkulace nákladů na provedení zakázky.
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
Fogašová, Tereza
FOGAŠOVÁ, T. Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zaobírá zákaznickými problémy při nákupu oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Stěžejním cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro kamenné prodejny s oděvy, která by mohla vést k tomu, aby byl nákupní proces jednodušší a příjemnější pro zákazníky i zaměstnance. Práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících zákazníky v místě prodeje, jejich preferencemi a identifikací a zhodnocením významu problémových oblastí, se kterými se zákazníci při nákupu oděvů setkávají. Pro získání stěžejních informací bylo využito dotazníkového šetření (n = 317) a hloubkových rozhovorů (n = 6). Oba výzkumy byly doplněny pozorováním ve vybraných brněnských prodejnách s oděvy. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že význam kamenných prodejen se neztrácí, pouze se mění jejich role. Navzdory předpokladu, že budou kamenné prodejny v budoucnu zastávat spíše doplňkovou funkci k e-shopům, lze konstatovat, že jsou nenahraditelné. Zejména kvůli možnosti se se zbožím osobně seznámit a vyzkoušet si ho.
Loajalitní program obchodu s oděvy
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Špunarová, Monika (oponent)
Téma věrnostních programů je poslední dobou velmi aktuální. Hodnotné věrnostní programy představují pro firmu určitý druh konkurenční výhody, díky které se mohou dále rozvíjet a růst. Firma však musí všechny své aktivity provádět s ohledem na zákazníka. Tato práce se snaží vytvořit komplexní koncept věrnostního programu obchodu prodávajícího oblečení dle přání a požadavků zákazníků. Bylo zjištěno, že zákazníci si přejí, aby věrnostní program nabízel především slevy, a to zejména trvalé. Zároveň bylo odhaleno, že ačkoliv lidé nechtějí sdílet s firmou své osobní informace, v případě, kdy je pro ně členství ve věrnostním programu lákavé, jsou ochotni polevit a podělit se i údaje, o kterých tvrdili, že by je neposkytli. Tyto závěry jsou významné pro současné marketingové manažery, kteří se snaží vybudovat úspěšné věrnostní programy obchodů s oděvy.
Návrh a vývoj nové webové služby na rozesílání oděvů
Feldstein, David ; Klán, Petr (vedoucí práce) ; Šretr, Jiří (oponent)
Cílem práce je vytvořit webovou službu na rozesílání balíčků s oděvy (blíže popsanou v teoretické části) od počátečního návrhu až po konečnou realizaci v autorském redakčním systému FeldCode CMS. Tato služba se také plánuje uvést do reálného provozu a to v létě roku 2017. Proto sekundárním cílem této práce je rovněž vytyčit klíčové identifikátory úspěchu provozu služby s předpokladem, že na tyto identifikátory bude navázáno v diplo-mové práci na magisterském studiu s cílem zhodnotit úspěšnost celého projektu. Obsah práce bude klasicky rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se bude věnovat hlavně popisu celé služby, procesům a jejich účastníkům. Bude zde k nalezení také souhrn technologií použitých při vývoji, některé designové zásady, kterými jsem se při vývoji řídil, a samozřejmě budou stanoveny již zmíněné klíčové identifikátory úspěchu. Praktická část poté sestává z grafického návrhu a vlastní aplikace, která je nedělitelnou elektronickou přílohou práce obsahující všechny zdrojové kódy a SQL příkazy pro vytvoření struktury její databáze.
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.