Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Potenciál geocachingu jako nástroje pro poznávání regionu a krajiny.
BLÁHA, Martin
Geocaching je venkovní aktivita, při které účastníci využívají GPS technologii k nalezení skrytých schránek. Tyto schránky jsou lokalizovány pomocí souřadnic poskytovaných online. Hráči se poté vydávají přímo do terénu s cílem najít tyto schránky. Cílem diplomové práce je blíže prozkoumat vliv geocachingu na poznávání krajiny v regionu. Vysvětlit čtenářům některé základní pojmy užívané v geocahingu, základních principů hry a dalších souvislostí. Výzkumná část poté plynule navazuje na stanovené výzkumné otázky a snaží se vysvětlit i některé další souvislosti v širším kontextu. V rámci doporučení jsou zpracovány přehledové sumáře některých, subjektivně vybraných keší. Vybraným keším bylo přiděleno subjektivně udělené hodnocení na základě předem stanovených kritérií.
Plánování trajektorie průmyslového manipulátoru s překážkami v pracovním prostoru
Vlček, Marek ; Adámek, Roman (oponent) ; Rajchl, Matej (vedoucí práce)
V této práci jsou vysvětleny základy řízení manipulátorů a algoritmů, které slouží k jejich navigaci v prostoru s překážkami. Dále je obhájeno využití algoritmu RRT*, jehož fungování je detailně vysvětleno a popsáno.
Mapování pohybu techniky pro sklizeň píce s využitím a bez využití GPS
HLAVNIČKA, Josef
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním pohybu zemědělské techniky při sklizni pícnin. V první části jsou popsány jednotlivé navigační systémy, metody určování polohy, korekce výsledků měření, systémy navádění a základní žací stroje. V druhé části je porovnáváno sečení píce za pomocí navigace. Mezi porovnávané hodnoty patří celkový čas měření, z nějž se počítá výkonnost, či spotřebovaná nafta. Dále jsou počítány úspory za ušetřenou naftu a mzdu obsluhy a návratnost investice do GPS navigace.
Vývoj webové aplikace pro navigaci v úložišti podle standardu ASAM ODS
KOTRČ, Daniel
Tématem této práce je odborná rešerše Standardu ASAM ODS, jeho popis a využití, průzkum a porovnání již existujících řešení, návrh aplikace jako náhrady již dostupných řešení za pomocí UML a podle předem definované funkcionality. Implementace aplikace, její testování a nasazení aplikace do pilotního provozu.
Inteligentní navigace v objektech
ŠACH, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá zařízením, pomocí kterého bude možné získat data pro navigaci nevidomých lidí a dále je zprostředkovat nadřazeným systémům. Hlavní součástí celého systému je mapovací modul "SLAMTEC Mapper M1M1". Naměřená data z modulu jsou zpracována vlastní aplikací naprogramovanou v jazyce C++. Pomocí formátu CSV jsou následně zpracovaná data předávána nadřazeným systémům. Práce obsahuje návrh zařízení, popis jeho realizace včetně programování aplikace a v neposlední řadě také shrnutí závěrečného testování.
Využití GPS systému při ochraně rostlin
RÝVORA, Daniel
Bakalářská práce popisuje problematiku a technologie GPS systémů a jejich využití v zemědělství. V teoretické časti jsou objasněny globální družicové systémy, navádění stroje po pozemku, korekční signály, způsoby řízení stroje a samostatné komponenty navigace GreenStar. Praktická část porovnává hodnoty prostředku při aplikaci hnojiva s navigací a bez ní. V porovnání bude kladen důraz na provozní náklady, časovou úsporu, počet přejezdů po poli a usnadnění práce GPS systém.
Interaktivní aplikace pro orientaci a navigaci v kampusu Jihočeské univerzity
BERAN, Pavel
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude poskytovat pomocnou ruku při orientaci a pohybu studentů po kampusu Jihočeské univerzity, bude umožňovat uživatelům zjistit svoji polohu a zajistí následnou navigaci na vybrané místo. Aplikace poskytne informace o budovách univerzity a intuitivní vyhledávání těchto informací. Aplikace bude bilingvní. Tato bakalářská práce obsahuje analýzu, návrh, implementaci a testování vytvořené aplikace.
Indoor navigační systém
BARTOŠ, Michal
Tématem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která uživatelům umožní vyhledání optimální trasy ve vnitřních prostorách budov Jihočeské univerzity s ohledem na parametry trasy. Teoretická část se zabývá analýzou požadavků, metodikou a na základě získaných informací vybírá ideální technologie pro vyvíjenou aplikaci. Praktická část popisuje implementaci zvolených technologií a následné testování této aplikace. Aplikace implementuje uživatelské scénáře popisované v teoretické části.
Dokovací stanice pro automatické nabíjení baterií robota
Beran, Jan ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit funkční systém dokování a nabíjení pro robota Trilobot, který je v rámci této práce vylepšen a upraven pro použití v případných dalších projektech. V teoretické části jsou probrány způsoby plánování cesty, typy akumulátorů a způsoby jejich nabíjení, typy dokovacích stanic a samotného způsobu nabíjení. Také je uveden návrh renovace robota, který je poté realizován, spolu s dokovací stanicí. Renovovaný robot má k dispozici funkční ovládací software ve frameworku ROS, který mu umožňuje plnit nejen úkol autonomního dobíjení baterií. V práci je také proveden test celého systému a zhodnoceny výsledky.
Navigation Mesh for the Virtual Environment of Unreal Tournament 2004
Tomek, Jakub ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Navigační mesh je forma reprezentace virtuálního prostředí, která umožňuje efektivní navigaci inteligentních virtuálních agentů. Tato práce se zabývá zavedením používání navigačního meshe pro inteligentní virtuální agenty v prostředí počítačové hry Unreal Tournament 2004. Před zavedením navigačního meshe měli inteligentní virtuální agenti v prostředí Unreal Tournament 2004 k dispozici jako reprezentaci prostředí pouze navigační graf, jehož informační hodnota je omezená. Díky zavedení navigačního meshe jsou tito agenti schopni pohybovat se v prostředí rychleji a po kratších cestách. Součástí práce je vytvoření navigačního meshe na základě geometrie prostředí získané ze souborů map hry Unreal Tournament 2004 a implementace navigačních algoritmů nad navigačním meshem v rámci nového modulu pro pro Pogamut 3 - platformu umožňující vytváření a ovládání inteligentních virtuálních agentů v prostředí Unreal Tournament 2004. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.