Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Návrh vytvoření úspěšného obchodního týmu ve finančních službách
Trávník, Vladimír ; Svobodová, Jana (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout koncept sestavení obchodního týmu a zvýšení motivace jednotlivých členů obchodního týmu. Ke splnění výzkumného úkolu bude využita analýza postupu sestavování obchodního týmu v organizaci. Na základě vybraných kritérií bude zhodnocena úroveň motivovanosti obchodníků v týmu. Dále bude navržen způsob, jakým lze vést obchodní týmy k lepším výsledkům. Na základě analýzy budou zpracovány silné stránky a nedostatky konceptu sestavování jednotlivých týmů a navržen způsob, jakým lze docílit lepší kultury, lepších výsledků a větší angažovanosti jednotlivých obchodníků.
Podpora ICT při tvorbě investičních portfolií
Přemyslovský, Tomáš ; Lerch, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přiblížením otázky zpracování individuálních portfolií, zejména pro klienty finančně – poradenských společností zaměřujících se na zprostředkování investičních produktů. Cílem je vytvoření ICT podpory, především pro začínající konzultanty firmy. Hlavní váha je založena na faktu, že vytvořený software je intuitivní, účinný a efektivní nástroj pomáhající při sestavování portfolií pro koncového investora.
Návrh na založení malého podniku pro finanční poradenství
Blahák, Bohumil ; Mátl, Roman (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce by se mohla stát návodem pro zkušené finanční poradce, kteří by si chtěli založit vlastní společnost zabývající se finančním poradenstvím. Návrh se skládá z postupů a z informací potřebných pro založení zdravé společnosti, která by se měla stát dynamicky rostoucí.
Analýza produktů životního pojištění a jejich výběr pro klienty Partners for life planning, a.s.
Nguyen, Huy ; Havránek, Martin (oponent) ; Řezáč, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza a srovnání produktů investičního životního pojištění vybraných komerčních pojišťoven. Návrh optimálního pojistného krytí pro klienty Partners for life planning, a.s. v oblasti investičního životního pojištění.
Obchodní procesy ve vybraném podniku
Michálek, Lukáš ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací obchodních procesů ve vybraném podniku. V první části jsou popsána teoretická východiska k metodě analýzy, modelovacího jazyka a obchodního jednání. V druhé části, analytické, je metodou MMABP provedena analýza procesu a kvalitativní výzkum pro získání podkladů na optimalizaci procesů. V třetí části, návrhové, dochází k tvorbě nového procesu a doporučení řešení pro společnost.
Nástroj k vytváření investičních návrhů
Mikeška, Vilém ; Lerch, Tomáš (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku vytváření investičních portfolií pro klienty finančně-poradenské společnosti. Jejím cílem je vytvořit jednoduchý software, který by využívali především nováčci firmy na zpracování nabídky pro klienta-investora.
Podpora ICT při tvorbě investičních portfolií
Přemyslovský, Tomáš ; Lerch, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přiblížením otázky zpracování individuálních portfolií, zejména pro klienty finančně – poradenských společností zaměřujících se na zprostředkování investičních produktů. Cílem je vytvoření ICT podpory, především pro začínající konzultanty firmy. Hlavní váha je založena na faktu, že vytvořený software je intuitivní, účinný a efektivní nástroj pomáhající při sestavování portfolií pro koncového investora.
Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku
Krbec, Michal ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Náplní níže sepsané diplomové práce je návrh marketingové strategie v online prostředí pro pobočku společnosti OK For You a.s. ve Svitavách, která se věnuje oblasti finančního poradenství pro fyzické osoby. Práce je svou strukturou dělena na tři hlavní části. První část poskytuje nezbytný teoretický základ spojený s problematikou této práce spolu s nezbytnými pojmy a metodami, které jsou dále v práci použity. Druhou částí je analýza samotné pobočky společnosti spolu s její klientelou. Třetí část vycházejíc z části analytické předkládá konkrétní podobu online marketingové strategie spolu s návrhy na její úspěšné naplnění. Součástí této třetí části práce je také ekonomické zhodnocení, plán pro realizaci návrhů i analýza rizik spolu s návrhem pro minimalizaci dopadů z nich plynoucích.
Založení malého podniku pro finanční a hypoteční specialisty
Placr, Adam ; Pražák, Petr (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na založení malého podniku, ve kterém pracují finanční a hypoteční specialisti. Hlavním cílem této práce je na základě aktuální situace na trhu finančního poradenství, analýzy vnějšího okolí a výzkumu pro založení a rozvoj společnosti, sestavit s využitím metody PERT návrh založení malého podniku pro finanční a úvěrové specialisty, tak aby byl realizovatelný a konkurence schopný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.