Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Development of Company Brand
Minárik, Šimon ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the brand development of chosen event company Omega Entertainment. The thesis is divided into three parts, where theoretical framework defines market, customers, competition, brand, position and in the end marketing. The theoretical part of the thesis together with defined metodology afterwards focuses on the analytical part of the thesis. This specific part focuses on analyzes, evaluation and possible recommendations, which should serve as a starting point for brand development itself. The thesis ends with proposal part of the thesis, which, based on analytical findings, should lead to the brand developing.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Fíbek, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Klenner, Richard ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá interní komunikací v podniku Česká Zbrojovka a.s. Hlavním cílem závěrečné práce je navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se interní komunikace. Analytická část obsahuje popis společnosti a analýzu současného stavu společnosti. V návrhové části jsou představeny návrhy jak řešit zkoumanou problematiku v oblasti interní komunikace.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Fíbek, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
Development of Company Brand
Minárik, Šimon ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the brand development of chosen event company Omega Entertainment. The thesis is divided into three parts, where theoretical framework defines market, customers, competition, brand, position and in the end marketing. The theoretical part of the thesis together with defined metodology afterwards focuses on the analytical part of the thesis. This specific part focuses on analyzes, evaluation and possible recommendations, which should serve as a starting point for brand development itself. The thesis ends with proposal part of the thesis, which, based on analytical findings, should lead to the brand developing.
Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru
Holá, Táňa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru mapuje a analyzuje spektrum médií, které firmy podnikající v oboru informačních a komunikačních technologií využívají ve své interní komunikaci. Práce se dělí na čtyři základní části. První část práce představuje teoretickou literární rešerši a poskytuje tak základnu pro následující analytický výzkum. Tato část se soustředí na popis interní komunikace jako oboru zkoumání a následně jednotlivých komunikačních kanálů, potažmo médií užívaných právě v interní komunikaci. Druhá část práce tvoří popis metodologie užité pro tuto studii. Třetí část se zaměřuje na prezentaci dat získaných jak z kvalitativního (hloubkových rozhovorů), tak z kvantitativního výzkumu (statistického vyhodnocení odpovědí z elektronického dotazníku). Čtvrtá část práce, diskuze, se pak věnuje analýze získaných údajů, jejich porovnání s teoretickou částí a zároveň zde autorka odpovídá na výzkumné otázky a podotázky této studie.
Vliv komunikačních kanálů na rozhodování prvovoličů na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2017
Karasová, Kamila ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce s názvem Vliv komunikačních kanálů na rozhodování prvovoličů na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2017 se zabývá tím, jaký vliv má konzumace komunikačních kanálů na volební rozhodování prvovoličů, a jakým způsobem tyto kanály používají. Práce rovněž přibližuje fenomén současných názorových vůdců, kterými jsou youtubeři, blogeři a další internetové celebrity. Teoretická část práce obsahuje popis organizace voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, věnuje se definici prvovoliče z hlediska psychologického a sociologického, jeho socializaci v rámci rodiny, školy a médií, uvádí koncept political efficacy a popisuje volební účast adolescentů. Dále se práce soustředí na aktuální trendy v konzumaci komunikačních kanálů mladými lidmi a názorovým vůdcům. Tato část vychází zejména z poznatků získaných ze zahraničních studií a další relevantní tematické literatury. V analytické části se představuje metodologie výzkumu, definuje výzkumný vzorek, jeho výběr a popisuje se realizace výzkumu. Stanovené hypotézy vycházejí z výsledků zahraničních studií a pro jejich ověření bylo sestaveno kvantitativní dotazníkové šetření, které bylo distribuováno mezi mladými lidmi ve věku 18 až 22 let. Výzkumný vzorek čítající 1076 respondentů poskytl zajímavé výsledky,...
Analýza interní komunikace organizace Junák - český skaut, z.s.
Kroupová, Mariana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat interní komunikaci organizace Junák - český skaut, z.s. v posledních dvou letech. Teoretická část pokládá základní cíle, smysl, obsah a strategii interní komunikace a zaměřuje se na její specifika v neziskovém sektoru obecně a organizaci Junák konkrétně. Pro praktickou část využívá práce prvky GAP analýzy a hledá mezery mezi ideálním a současným stavem interní komunikace organizace, s návrhem organizačních plánů pro jejich doplnění a přehledem možných rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.