Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 269 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce nástupišť železničních tratí
Smítková, Pavlína ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se věnuje srovnání konstrukcí nástupišť používaných na síti SŽDC, ŽSR, případně dalších okolních států. Hlavním cílem je porovnat konstrukce z hlediska náročnosti stavby, údržby, stability konstrukce, materiálové náročnosti, nákladů, možnosti údržby tratí, průjezdu mimořádných zásilek (případně nutných úprav nástupišť), přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce také obsahuje příčné řezy různými konstrukcemi. Dalším cílem je doporučení nejvhodnější konstrukce, případně polohy nástupišť s ohledem na výše uvedené požadavky.
Rekonstrukce železniční stanice Veselí nad Moravou
Klar, Vít ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Veselí nad Moravou. Součástí přestavby bude obnova železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění a renovace nástupišť pro umožnění přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. Práce také řeší návrh geometrických parametrů koleje a skupin výhybek v obou zhlavích stanice tak, aby se dle požadavků zvýšila maximální rychlost vlaků při jejich průjezdu. V neposlední řadě se podařilo zpřehlednit a zjednodušit kolejové schéma stanice.
Fotovoltaické systémy pro panelový dům
Krška, Lukáš ; Charvát, Pavel (oponent) ; Hejčík, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení s fotovoltaickými systémy pro panelový dům a nalézt řešení, jak je aplikovat. Práce se zabývá historií fotovoltaiky, zaměřením na přírodní podmínky týkající se České republiky a stručným popisem jednotlivých komponentů, ze kterých se skládá fotovoltaický systém. Panelový dům je rozdělen do rovin, ve kterých je možné systém použít a dále je detailně popsán výrobek EVALON – Solar, který je pro použití na ploché střechy panelových domů nejvýhodnější.
Rodinný dům
Veselý, Adam ; Poláček, Lukáš (oponent) ; Moudrý, Ivan (vedoucí práce)
Rodinný dům je navržen jako zcela podsklepený objekt s jedním podzemním a dvěma nadzemními podlažími. Přístup do objektu je řešen pomocí železobetonového schodiště. Vjezd aut do garáže v 1.PP je ve sklonu 10%. Hlavní vstup do objektu se nachází v 1.NP do zádveří. V suterénu se nachází prostory pro parkování vozidel, kotelna s prádelnou, technická místnost, sklep, WC a schodiště vedoucí do 1.NP, kde je umístěn obývací pokoj propojený v jeden prostor s kuchyní a jídelnou, spíž, pracovna, koupelna s WC a schodiště vedoucí do 1.PP a 2.NP, ve kterém se nachází dva dětské pokoje, z nichž jeden je s balkónem, ložnice s šatnou, odkládací místnost, a koupelna s WC. Fasáda domu je tvořená kontaktním zateplovacím systémem, zastřešení je řešeno plochou střechou ve sklonu 3% s hydroizolační vrstvou šedé barvy. Objekt je založen na základových pasech s roznášecími deskami. Konstrukční systém 1.NP a 2.NP je zděný z keramických tvárnic POROTHERM 30 P+D, 1.PP z šalovacích tvárnic BEST 30 vyplněných betonem a vyztužených armovacími tyčemi (ztracené bednění). Stropní konstrukce tvoří keramobetonový strop POROTHERM tl. 250 mm s keramickými vložkami MIAKO. Objekt bude vytápěn plynovým kondenzačním kotlem, který je umístěn v 1.PP v kotelně.
Design and Development of Tools for Extended Use of the Are.na Platform
Burak, Vasil ; Fišerová, Barbora (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the already existing Are.na platform, which is a place for saving digital content, creating collections and connecting ideas. I use Are.na on a daily basis, both in my personal and collective life. Using it, I discovered several limits that restrict my workflow. I decided to name these limits and try to solve them with the help of the software solutions I designed and created. 
Rekonstrukce železniční stanice Lipová Lázně
Kopecká, Denisa ; Mazel, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabýva rekonstrukcí železniční stanice Lipová Lázně. Hlavním cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace a platným normám. Dalším cílem je zvyšení traťové rychlosti. Součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
Návrh modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h
Hyžák, Vít ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h dle požadavků provozu a platné legislativy nejen v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Obsahem návrhu je mimo jiné úprava směrového a výškového řešení kolejí včetně úprav železničního spodku a spodku a 2 ostrovní nástupiště s výškou hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
Dům u řeky
Muzikářová, Veronika ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je propojení dané lokality s městem a vytvoření nového nábřeží s bytovými a nebytovými prostory. Urbanistický koncept rozděluje lokalitu do několika celků, přičemž každý celek využívá své jedinečné polohy u řeky. Díky snížení břehu a důrazu na průchodnost oblasti je rovněž umožněn větší kontakt obyvatel s řekou. U řeky tak vznikají prostory pro bytové domy usazené na platformách, které svým umístěním ze strany řeky nepůsobí jako bariéra.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Turčanová, Terézia ; Vrbka, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Zadaním bakalárskej práce je architektonicko-urbanistický návrh prestupného terminálu vo Dvoře Králové nad Labem. V mojom návrhu riešim a začleňujem dopravný uzol do existujúcej zástavby tak, aby spĺňal nároky cestujúcich na úrovni 21. storočia, aby návštevníkov podnecoval k objavovaniu mesta a aby miestnym obyvateľom vychádzal v ústrety v ich každodenných potrebách a aktivitách. Terminál osobnej železničnej a autobusovej dopravy spolu s ďalšími službami spájam pod jednu strechu a vytváram tak miesto stretnutí. Ťažiskom areálu je prevýšený veľkopriestor celopresklenej haly terminálu, ktorý zastrešuje a združuje rôzne funkcie a služby umiestnené v samostatných „bunkách“ v jej vnútri. Výrazným a zjednocujúcim prvkom celého terminálu je prekrytie priestoru okolo haly a nástupíšť spoločnou strechou. Tvar stĺpov podopierajúcich strechu odkazuje na charakter blízkej priemyselnej zóny a „krajkovité“ kríženie rebier pod stropom vytvára špecifickú atmosféru. So strechou korešponduje aj prístrešok nad autobusovými zastávkami, ktorý súčasne dopĺňa prerušenú uličnú čiaru zástavby na Ulici 28. října. V riešenom areáli a jeho okolí sú zároveň navrhnuté aj plochy pre parkovú zeleň a pobytové priestory, ktoré dopĺňajú chýbajúce verejné priestranstvá v tejto časti mesta. Mierka objektov je zvolená s ohľadom na charakter riešenej lokality a jej význam a polohu v rámci mesta, ktoré má približne 16 000 obyvateľov.
Návrh rekonstrukce úseku železniční tratě mezi žst. Uničov a žst. Šumperk, km 32,2 - 35,2
Svrček, David ; Mazel, Lukáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční trati mezi železničními stanicemi Uničov a Šumperk. Konkrétně se jedná o úsek ve staničení km 32,2 – 35,2. Cílem práce je úprava směrových a sklonových poměrů, rekonstrukce železničního svršku i spodku. Dále potom návrh odvodnění trati a rekonstrukce nástupiště železniční zastávky Hrabišín, která se zde nachází. Součástí je také návrh technologie práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 269 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.