Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 243 záznamů.  začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social entrepreneurship: Understanding the reality of the developing world and designing sustainable solutions
Fous, Zdeněk ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Stephan, Ute (oponent)
Social entrepreneurship, loosely defined as delivering social value in a sustainable way using market-based principles, is especially powerful tool in the Third world. Grass-root entrepreneurial approach of developing and empowering those countries from the bottom up is proving to be the most sustainable and efficient solution. First part of this work outlines historical context of the developing world and provides thorough analysis about challenges and threats it is facing. Furthermore, model defining what countries are the "most suitable" for a social venture is described, together with tools that are used nowadays to support the developing world. Second part puts main emphasis on defining and discussing the concept of social entrepreneurship, especially with respect to social venture design. Conclusions and practical recommendations are heavily based on interviews with successful and inspirational social entrepreneurs active in the Third world, as well as with leading NGOs with offices in the Czech Republic. All in all, the ultimate goal of this work is to create a big-picture overview about the reality the developing world is facing and describe how the most sustainable solutions can be designed.
Firemní kultura společnosti ČSOB
Koldinský, Martin ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Zelníček, Karel (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou firemní kultury, a to jak z teoretického hlediska, tak i z hlediska praktického - pro demonstraci fungování firemní kultury v praxi jsem si zvolil společnost ČSOB. V teoretické části je důraz kladen na vymezení pojmů souvisejících s tématem kultury, dále na podnikovou identitu a etiku, vlivy působící na firemní kulturu a také na změny firemní kultury. V další části je popsána společnost ČSOB a její vlastník, společnost KBC. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části firemní kultury, jako například etický kodex, vztah k zaměstnancům, CSR a tak dále.
Analýza aktivit Commerzbank AG v oblasti společenské odpovědnosti a návrhy na zlepšení
Márová, Klára ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností organizací (CSR). V teoretické části přibližuje oblast trvale udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti organizací. Pozornost je věnována směrnici G3 Global Reporting Initiative, které je využito i v praktické části k sestavení zprávy o společenské odpovědnosti Commerzbank AG. Stěžejní část práce je zaměřena na zmapování aktivit této banky v oblasti společenské odpovědnosti a na návrh doporučení ke zlepšení.
Význam budování značky v organizaci
Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vztah stávajících či potenciálních zákazníků ke značce společnosti. V první, teoretické části se práce zabývá problematikou budování značky a všemi relevantními aspekty, přičemž se především pozastavuje nad aspektem CSR ("Corporate Social Responsibility"), tedy společenské odpovědnosti firem. V praktické části této práce analyzuje projekt "Sponzoři dětem" jenž je typickým příkladem CSR programu.
The contribution of corporate social responsibility for business
Glovňová, Paulína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy Nestlé a vlastní názor na začlenění aktivit společensky odpovědného podnikání do firemní strategie.
Business ethics
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Role etiky v podnikání zvykne být podceňována a často se setkáváme s tvrzením, že podnik upřednostňuje vlastní zisk před uplatňováním etiky vůči svému okolí. Cílem této práce je prokázat, že etika má v podnikání své pevné místo a že její uplatňování dokáže být přínosem pro všechny zainteresované strany. Tohle je demonstrováno na třech vybraných oblastech podnikání, kterými jsou reklama, vztahy vůči spotřebitelům a vztahy vůči zaměstnancům. Tato bakalářská práce zároveň v krátkosti představuje model společenské odpovědnosti firem a roli, kterou v ní sehrává etika.
CSR v praxi českých firem - komparace sdělení českých a zahraničních firem
Saňková, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Ambrožová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce popisuje stav CSR v České republice na základě zkoumání CSR sdělení určených stakeholderům na webových stránkách českých firem a jejich porovnání s výsledky světového výzkumu. Teoretická část obsahuje definici pojmu, historii a zasazení CSR do širší souvislosti udržitelného rozvoje. Dále popisuje základy teorie stakeholderů a stakeholder relationship managementu. Praktická část pak vychází ze světového výzkumu CSR sdělení stakeholderům a z výzkumů o významu stakeholderů pro firmy, uskutečněných v západní a střední a východní Evropě. Po představení výzkumů v ČR následují výsledky výzkumu této diplomové práce - skupiny stakeholderů, ke kterým se české firmy na svých webových stránkách obrací, a kategorie sdělení, která jsou jim určena. Práce je uzavřena doporučeními pro české firmy.
Společenská odpovědnost v praxi českých firem
Košťáková, Pavla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce nabízí komplexní pohled na koncept společenské odpovědnosti firem (corporate social responsibility, CSR) a především jeho uplatnění v praxi firem působících v České republice. Úvodní část práce je věnována seznámení s CSR a souvisejícími iniciativami na globální i evropské úrovni. Stěžejní částí práce je druhá kapitola zaměřená na situaci v ČR, povědomí a přístup k CSR ze strany české veřejnosti i firem a především analýzu společenské odpovědnosti českých firem na základě průzkumů realizovaných v souvislosti s tímto tématem v ČR. V závěru práce jsou pak na příkladech dvou firem ověřeny závěry vyplývající z předcházející kapitoly. Konkrétně je zde konfrontováno pojetí CSR velké firmy s přítomností zahraničního kapitálu (pobočka zahraniční TNC) a malé české firmy.
Corporate Social Responsibility
Paulis, Peter ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma společenské odpovědnosti firem (z anglického CSR, Corporate Social Responsibility). Jsou zde porovnány 3 firmy ze stejného průmyslového odvětví -- cementárenský průmysl. V úvodu práce jsou popsané základní pojmy, reporting, měření společenské odpovědnosti. Praktická část se soustřeďuje na aktivity CSR ve zkoumaných společnostech.
Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firmy
Baranová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím vlivem na image firmy. Teoretická část práce vymezuje koncept CSR a okolí podniku, jehož se CSR aktivity týkají. Následně se práce věnuje firemní image a na příkladu několika studií z této oblasti je zkoumán vztah mezi společenskou odpovědností firem, jejich image a nákupním chováním spotřebitelů. Obsahem další kapitoly je komunikace společensky odpovědných aktivit, neboť správnost a efektivnost komunikace může sehrát roli při vnímání firemní image i nákupním rozhodování spotřebitele. Další oddíl práce analyzuje pestré portfolio společensky odpovědných aktivit skupiny Bosch, se kterými se autorka seznámila díky roční stáži u této společnosti. CSR program autorka uvádí jako příklad pečlivě naplánovaných CSR činností, které jsou součástí dlouhodobé firemní strategie. Završením práce je vlastní průzkum, v němž se autorka zaměřuje na znalosti spotřebitelů o konceptu společensky odpovědného chování, na trendy ve vývoji a zejména na jeho vliv na firemní image a nákupní chování zákazníků. Výsledky průzkumu jsou porovnány s dalšími průzkumy a studiemi z této oblasti a jsou vyvozeny závěry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 243 záznamů.   začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.