Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti působení na motivaci žáků se specifickými poruchami učení při speciálněpedagogické intervenci
Zongorová, Anita ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Bartoňová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi působení na motivaci žáka se specifickými poruchami učení při speciálněpedagogické intervenci, která probíha v běžných základních školách. Cílem práce je zjistit, které přístupy ve speciálně pedagogické praxi jsou z pohledu speciálních pedagogů k podpoře motivace žáků s SPU nejúčinnější a proč. Dílčím cílem je popsat principy posilování motivace ve speciálně pedagogické intervenci. Práce je rozdělená na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je věnovaná specifickým poruchám učení, terminologickým východiskům, etiologii, reedukaci a oblastem zaměření reedukace. Také v ní pojednávame o motivaci, jejich druzích, vlivech na ní a možnostech působení ze strany pedagogických pracovníků. Výzkumná část se zabývá kvalitativním výzkumným šetřením, které mapuje situaci vnímaní významu motivace a práci s motivací při speciálněpedagogické intervenci se žáky se specifickými poruchami učení. Klíčová slova Specifické poruchy učení, reedukace, etiologie, motivace, podpora motivace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.