Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití koncepce celkové odměny ve vybraném subjektu
Ziminová, Monika ; Novák, Miloš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí konceptu celkové odměny v systému odměňování v subjektu Marcela Císařová. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, které se této problematiky týkají. V praktické části bakalářské práce je subjekt Marcela Císařová krátce představen a dále je provedena analýza hospodářské situace a analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledkem této práce jsou návrhy na zlepšení současného systému odměňování pracovníků.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Ziminová, Monika ; Erlebach, Ing, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik BM Holding s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí cukrovinek a potravin převážně na území České a Slovenské republiky. V diplomové práci lze nalézt podrobnou analýza současného stavu komunikačního mixu, stanovení možných nedostatků a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Navržený komunikační mix by měl podniku zajistit lepší postavení na trhu a přilákat nové zákazníky. Teoretická část této práce, je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikace.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Ziminová, Monika ; Erlebach, Ing, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik BM Holding s.r.o., která se zabývá dovozem a distribucí cukrovinek a potravin převážně na území České a Slovenské republiky. V diplomové práci lze nalézt podrobnou analýza současného stavu komunikačního mixu, stanovení možných nedostatků a sestavení návrhu nového komunikačního mixu. Navržený komunikační mix by měl podniku zajistit lepší postavení na trhu a přilákat nové zákazníky. Teoretická část této práce, je zaměřená na základní pojmy marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikace.
Využití koncepce celkové odměny ve vybraném subjektu
Ziminová, Monika ; Novák, Miloš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí konceptu celkové odměny v systému odměňování v subjektu Marcela Císařová. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, které se této problematiky týkají. V praktické části bakalářské práce je subjekt Marcela Císařová krátce představen a dále je provedena analýza hospodářské situace a analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledkem této práce jsou návrhy na zlepšení současného systému odměňování pracovníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.