Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení vybraných biologických, produkčních a zpracovatelských vlastností topinamburu
ZIKMUNDA, Jan
Tato práce se zabývá hodnocením vybraných biologických, produkčních a zpraco-vatelských vlastností hlíz topinamburu hlíznatého. Za tímto účelem byl na jaře v roce 2021 založen pokus na Havlíčkobrodsku v lokalitě Valečov. Pro tento pokus byly vybrány čtyři odrůdy topinamburu Karin, Rút, Skarlet a Zlata. Tyto odrůdy byly pěstovány ve třech variantách. Byly zaznamenány jednotlivé pěstitelské opera-ce, postupný růst plodin a sklizeň hlíz. U všech odrůd byly hodnoceny tyto parame-try: výnos hlíz, průměrný počet hlíz na jednu rostlinu, průměrná hmotnost jedné hlízy, obsah sušiny v hlízách, obsah inulinu v čerstvé hmotě, obsah inulinu v sušině. Odrůda Rút dosáhla pět nejlepších výsledků u sledovaných šesti parametrů: výnos 42,6 t/ha, hmotnost hlízy 45,30 g, obsah sušiny v hlízách 32,71 %, obsah inulinu v čerstvé hmotě 16,02 %, obsah inulinu v sušině 49,06 %. Z části sklizených hlíz byla vytvořena sušina, která byla rozemleta na topinam-burovou mouku a krupici. Topinamburová mouka či krupice nahradily polovinu nebo třetinu běžné mouky v osmi pokusných potravinářských výrobcích, u nichž bylo provedeno senzorické hodnocení.
Vyhodnocení nákladů na opravy a údržbu u vybraných traktorů John Deere
ZIKMUNDA, Jan
Bakalářská práce se zabývá traktory Johne Deere řady 6M a 6R. Teoretická část vychází z odborné literatury a zaměřuje se na motory, údržbu a náklady stroje. V praktické části jsou zpracovány získané informace o nákladech na údržbu a opravu vybraných skupin traktorů, vyhodnocuje je a porovnává.
Podpora rozvoje dětí s specifickými poruchami učení očima rodičů
Zikmunda, Jan ; Novotná, Jiřina (vedoucí práce) ; Kostelecká, Yvona (oponent)
NÁZEV: Podpora rozvoje dětí s specifickými poruchami učení očima rodičů AUTOR: Jan Zikmunda KATEDRA: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jiřina Novotná ABSTRAKT: Bakalářská práce se věnuje podpoře dítěte s poruchami učení a rodinu. Má část teoretickou a empirickou. Teoretická část zpracovává problémy žáka se specifickými poruchami učení, jak vznikají, co jsou SPU, rodinu dítěte s SPU, volným časem. V empirické části jsou shromážděny, popsány a interpretovány případy dětí s SPU, jejich rodin a identifikovány jejich nejčastější problémy, o kterých nám poskytli sdělení v rozhovorech jejich rodiče. KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, dysmúzie, dyspinxie, poruchy chování, volný čas, rodina.

Viz též: podobná jména autorů
3 ZIKMUNDA, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.