Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama na internetu
Zieglerová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Rysová, Hana (oponent)
Internetová reklama je v současné době jednou z nejmodernějších možností využití reklamy. Její počátky sahají do 90. let 19. století. Spolu s televizní, rozhlasovou a tiskovou reklamou se řadí k jednomu z nejvyužívanějších reklamních médií. V teoretické části je shrnut vývoj a historie reklamy i její působení na internetu. Dále je zde zahrnuta charakteristika jednotlivých médií, výhody a nevýhody jednotlivých forem reklamy a její využití z hlediska podniku. V praktické části je následně hodnoceno vnímání internetové reklamy širokou veřejností. To bylo prováděno na základě výsledků dotazníkového šetření, které zároveň posloužilo k vyhodnocení předem stanovených hypotéz. Dále bylo zpracováno doporučení pro internetovou propagaci zvolené společnosti Alcometal s. r. o., která se zabývá obchodem s neželeznými kovy a s internetovou propagací nemá velké zkušenosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Zieglerová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.