Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Benefitní odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulova, Lucie (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na rozvoj systému odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti ABC s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část popisuje základní pojmy spadající do oblasti řízení a odměňování zaměstnanců. Analytická část se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, na řízený rozhovor a dotazníkové šetření. V poslední části diplomové práce je představen návrh opatření ke zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.
Benefitní odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulova, Lucie (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na rozvoj systému odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti ABC s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část popisuje základní pojmy spadající do oblasti řízení a odměňování zaměstnanců. Analytická část se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, na řízený rozhovor a dotazníkové šetření. V poslední části diplomové práce je představen návrh opatření ke zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.
Výuka svátků a významných dnů v hodinách výchovy k občanství
ZEZULOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na důležité kulturně společenské souvislosti začlenění svátků a významných dnů do výuky výchovy k občanství na druhém stupni základních škol. Práce je rozdělena do dvou částí - na teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vymezení a charakteristice svátků a významných dnů České republiky. V další části je popsána kurikulární reforma školství v České republice a její dokumenty. V praktické části je nejprve podroben analýze Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, do něhož je ukotvena problematika výuky svátků a významných dnů na základních školách. Následně je pozornost zaměřena na analýzu Školního vzdělávacího programu Škola pro všechny Základní a mateřské školy Osová Bítýška, v rámci které bylo hledáno začlenění výuky svátků a významných dnů do učiva výchovy k občanství. V praktické části jsou také analyzovány učebnice výchovy k občanství s platnou doložkou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a poté jsou v ní vytvořeny modelové výukové jednotky, které byly na vybrané základní škole odučeny. Závěr diplomové práce patří evaluaci realizovaných hodin a zhodnocení přínosu vytvořených aktivit pro žáky.
Analýza vybrané firmy
Zezulová, Lucie ; Pleva, Jan (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Cílem této práce je zhodnocení situace vybraného podniku prostřednictvím analýz vnějšího a vnitřního okolí podniku, mezi které patří, SLEPTE analýza makroekonomického okolí, Porterův model, fundamentální a SWOT analýza za konkrétní období. Praktickému provedení analýz předchází teoretická část práce, kde je vysvětlena podstata jednotlivých analýz. Výsledkem je implementace provedených analýz a poznatků do specifických podmínek firmy a návrh opatření, díky kterým dojde ke zvýšení efektivnosti podniku.
Komerční suburbanizace a dopravní infrastruktura v České republice: analýza vybraných území
ZEZULOVÁ, Lucie
Rozvoj komerční, ale také rezidenční suburbanizace zejména v posledních 15 letech byl velmi dynamický. V důsledku procesu došlo ke změnám ve fyzickém i sociálním prostředí měst a obcí, a došlo také k výraznému ovlivnění prostorových a funkčních struktur krajin. Hlavním cílem bakalářské práce bylo vytipování reprezentativních komerčních lokalit pro studium vazby mezi komerční suburbanizací a dopravní infrastrukturou. Pro vymezení bylo stanoveno kritérium blízkosti dálnice D1 a koncentrace komerčních aktivit v lokalitě zázemí města. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části je seznámení s literaturou vztahující se k problematice suburbanizačních procesů a k rozvoji dopravní infrastruktury, především v rámci České republiky. V analytické části jsou vymezeny a charakterizovány vybrané lokality na území České republiky, ve kterých byl proveden terénní výzkum, a dále dotazníkové šetření vztahující se k míře potřeby dopravní infrastruktury pro firmy v územích. Výsledky dotazníkového šetření ukazují, jak zásadní je přítomnost důležitých dopravních komunikací v místech vybraných komerčních suburbií pro firmy. Závěr práce je věnován shrnutí a zhodnocení zjištěných informací.
Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol
Zezulová, Lucie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je personální marketing zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol. Teoretická část popisuje roli personálního marketingu v řízení lidských zdrojů a přibližuje jeho význam v období ekonomické krize. Dále jsou v této části zmapovány současné trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje aktivity personálního marketingu společnosti ČSOB a představuje výsledky výzkumu, jež zjišťoval očekávání a postoje studentů a absolventů Vysoké školy ekonomické v souvislosti s jejich prvním zaměstnáním. Na základě zjištěných informací jsou definovány oblasti, na které by se měla společnost ČSOB při získávání a stabilizaci studentů a absolventů vysokých škol zaměřit.
Mentální mapy a jejich využití v cestovním ruchu
ZEZULOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce si bere za hlavní cíl zjistit a popsat, jak se vyvíjí a formuje mentální mapa spojena s představou cestování, popřípadě s pojmem cestovní ruch. Dílčím cílem je návrh vyžití těchto poznatků v cestovním ruchu. Výzkum je zaměřen především na žáky základních škol, kde vývoj mentální mapy je nejvíce hmatatelný a popsatelný. U žáků středních škol a starších respondentů je očekávaný vývoj mentálních map potvrzen analýzou dotazníků.

Viz též: podobná jména autorů
6 ZEZULOVÁ, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.