Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studium chování vakuových izolačních panelů na bázi hybridních core izolantů
Zelenka, Jakub ; Plachý,, Jan (oponent) ; Zach, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá literární rešerší na téma vakuových izolací, jejich složení a možnosti náhrady používaných materiálů za materiály přírodní. Dále se teoretické část zaměřuje na aplikace vakuových izolací ve stavebnictví a v jiných oblastech použití. Na základě provedené rešerše byl proveden návrh hybridních jádrových izolantů na bázi přírodních druhotných surovin, které by mohli být použity jako částečná, či úplná náhrada již používaných materiálů.
Studium chování vakuových izolací na bázi druhotných surovin
Zelenka, Jakub ; Novák, Vítězslav (oponent) ; Zach, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozsáhlou literární rešerší na téma vakuových izolací a jejich využití ve stavebnictví a ostatních oblastech použití. Teoretická část je věnována složení vakuových izolací a materiálům vhodných pro výrobu jejich jader. Na základě provedených rešerší byl proveden návrh možných alternativních jádrových izolantů na bázi přírodních druhotných surovin, které je možné použít při výrobě vakuových izolací.
Studium chování vakuových izolací na bázi druhotných surovin
Zelenka, Jakub ; Novák, Vítězslav (oponent) ; Zach, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozsáhlou literární rešerší na téma vakuových izolací a jejich využití ve stavebnictví a ostatních oblastech použití. Teoretická část je věnována složení vakuových izolací a materiálům vhodných pro výrobu jejich jader. Na základě provedených rešerší byl proveden návrh možných alternativních jádrových izolantů na bázi přírodních druhotných surovin, které je možné použít při výrobě vakuových izolací.
Teorie Ronalda Ingleharta a jejich přínos historické sociologii se zřetelem na publikace od roku 2000.
Zelenka, Jakub ; Černý, Karel (vedoucí práce) ; Gramskopf, Rostislav (oponent)
Anotace: Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat dílo, které Ronald Inglehart vydal po roce 2000 a zařadit ho do konceptu historické sociologie. V práci se zabývám celkem sedmi knihami, které podrobuji kritické reflexi a zároveň komparuji s jinými autory, kteří se k daným tématům vyjadřovali. Práce se bude dotýkat teorií modernizace, demokratizace, sekularizace a v menší míře i civilizační analýzy. Připojím i poznámky a postřehy z hlediska kvantitativní metodologie, jelikož Inglehartovy teorie vycházejí z velkého množství kvantitativních dat na základě dotazníkových šetření. První část mé práce se zabývá modernizační teorií, další část se zabývá sekularizací a třetí část se orientuje na civilizační analýzu. U modernizace a sekularizace nejprve představím verze teorií, které Inglehart se spoluautory publikoval během první dekády 21. století. Poté budu vždy reflektovat i tvorbu nedávnou (2017-2021). U civilizační části, která je nejkratší, shrnu jeho poznatky napříč jeho dílem. Inglehart se v závěru svých pouští i do predikcí budoucí společnosti. I tyto poznatky hodlám v diplomové práci rozebrat. V závěru práce hodnotím přínos díla historické sociologii.
Interaktivní tabule ve výuce fyziky
ZELENKA, Jakub
Tato diplomová práce se zabývá využitím interaktivní tabule při výuce fyziky na 2. stupni základní školy (dále jen ZŠ). Práce je rozdělena do několika bloků, v nichž se zabývá jak technickými principy různých interaktivních tabulí, tak implementací tabulí do výuky fyziky na 2. stupni ZŠ. Ve vybraném softwaru byly vytvořeny vlastní výukové materiály pro výuku fyziky, které byly aplikovány na vybrané základní škole. Poznatky objevené během aplikace příkladů byly zkonzultovány s učitelem fyziky a informatiky na dané škole a s vedoucím této práce a poté byly tyto aplikace upraveny dle získaných poznatků tak, aby jejich využití splnilo očekávané cíle a práce s nimi byla pro učitele pohodlná. Pro širší využitelnost vytvořených příkladů byl u jednotlivých materiálů zpracován přehledný návod, jak s nimi pracovat, aby byla ulehčena práce budoucích učitelů, kteří se příklady rozhodnou využívat.
Výuka digitální bezpečnosti na ZŠ a SŠ
ZELENKA, Jakub
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výuky digitální bezpečnosti na základních a středních školách. To znamená v první řadě zohledněním důležitých aspektů počítačové bezpečnosti, jako jsou ochrana svého zařízení před nebezpečnými viry a pirátskými útoky za pomoci bezpečnostního software, správná záloha a správa svých dat. Dále zaměření na rozvážné chování na internetu zahrnující opatrnost vůči emailovým hrozbám, podvodnému chování některých uživatelů a obezřetné používání sociálních sítí. Taktéž obsahuje bezpečnost hesel s důrazem na silné heslo a jeho správu a také problematiku autorského zákona. V práci je zahrnuta obsahová analýza českých kurikulárních dokumentů vzhledem k dané problematice. Jsou zde uvedeny podobné výzkumy související s tématem, teorie výzkumu a hlavní výzkum této práce. V tomto výzkumu je zahrnuto dotazníkové šetření zkoumající kompetence žáků výše uvedených škol při výuce počítačové bezpečnosti, jehož výsledky jsou vyhodnoceny a porovnány s poznatky ze státních dokumentů související s problematikou výuky ICT.

Viz též: podobná jména autorů
8 ZELENKA, Jakub
1 Zelenka, J.
8 Zelenka, Jan
11 Zelenka, Jaroslav
7 Zelenka, Jiří
2 Zelenka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.