Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Vícefaktorové metody stanovení hodnoty podniku
Zapletalová, Klára
Předložený článek se zabývá metodami oceňování specifického druhu podniků, konkrétně rodinných podniků. Po počátečním uvedení do oblasti oceňování a charakteristik rodinných podniků se zaměřuje na zjištění vlivu těchto charakteristik na určování jejich hodnoty, a to při současném respektování nejen finanční, ale rovněž emoční hodnoty, jejíž existence je typická právě pro tento druh podniků. Methodology/methods: Pro splnění cíle článku byl použit sekundární sběr informací. Autorka po studiu literatury zaměřující se na oblast oceňování podniků a specifické rysy rodinných podniků, mající vliv na ocenění, shrnuje hlavní problémy spojené s oceňováním těchto podniků.
Specifikace údajů pro kartografické dokumenty
Zapletalová, Klára ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Obsahem bakalářské práce je kartografická terminologie využitelná při katalogizaci kartografických dokumentů a specifikace údajů pro kartografické dokumenty ve formátu MARC 21. Součástí práce je také kapitola o knihovně Vojenského historického ústavu v Praze na Žižkově a jejím fondu kartografických děl.
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Zapletalová, Klára ; Padoslky, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho zlepšení. Teoretická část práce akcentuje marketingový mix ve službách a popisuje jeho prvky. Další části analyzují vnější prostředí jazykové školy, jako i její současný marketingový mix, a přináší jednotlivé návrhy na zlepšení veřejnostní složky marketingového mixu jazykové školy.

Viz též: podobná jména autorů
1 ZAPLETALOVÁ, Květa
3 Zapletalová, Karolína
5 Zapletalová, Kateřina
2 Zapletalová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.