Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Zapletalová, Jitka
Zapletalová, J. Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá problematikou práva a ochrany spotřebitele v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů související s problematikou cestovního ruchu a ochrany spotřebitele. V praktické části je vy-hodnocen dotazník, který je zaměřen na zkušenosti spotřebitelů s reklamacemi služeb u cestovních kanceláří. Je proveden rozbor a porovnání reklamačních řádů vybraných cestovních kanceláří. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro obě smluvní strany, jak pro spotřebitele, tak pro cestovní kancelář.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Zapletalová, Jitka
Zapletalová, J. Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá problematikou práva a ochrany spotřebitele v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů související s problematikou cestovního ruchu a ochrany spotřebitele. V praktické části je vy-hodnocen dotazník, který je zaměřen na zkušenosti spotřebitelů s reklamacemi služeb u cestovních kanceláří. Je proveden rozbor a porovnání reklamačních řádů vybraných cestovních kanceláří. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro obě smluvní strany, jak pro spotřebitele, tak pro cestovní kancelář.
Situační analýza malého podniku
Placrová, Dagmar ; Zapletalová, Jitka (vedoucí práce) ; Mikolandová, Petra (oponent)
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu a zhodnocení situace v malé firmě o počtu kolem 10 zaměstnanců a podat majiteli doporučení v otázkách týkajících se dalšího vývoje firmy, organizování a provádění rozboru ekonomické situace. Teoretická část diplomové práce vysvětluje metody, které jsou aplikovány v praktické části - teorii životního cyklu podniku a metody analýzy SWOT analýza a finanční analýza. Při hodnocení finanční situace podniku byly použity metody horizontální a vertikální analýzy účetních výkazů, hodnocení pomocí poměrových ukazatelů, hodnotového ukazatele výkonnosti - EVA a bankrotních modelů.
Analýza postavení firmy TT Klávesnice, a.s. na trhu v ČR v letech 2006-2007
Přibylová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce hodnotí postavení firmy TT Klávesnice, a.s. na trhu foliových klávesnic v České republice pomocí metody SWOT. Identifikuje přednosti podniku i jeho slabé stránky, zároveň se zaměřuje na možné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Dále práce zkoumá schopnost firmy reagovat na změny probíhající na trhu, a také schopnost být včas připraven odrážet nepřiznivé vlivy interního i externího prostředí.
Založení firmy individuálního podnikatele
Kyselová, Petra ; Zapletalová, Jitka (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Teoretická část: vymezení klíčových faktorů spojených s rozhodnutím podnikat, postup při založení podniku a úkony související se zahájením podnikatelské činnosti, tvorba zakladatelského rozpočtu pro kvantifikaci potřebné výše finančních prostředků. Praktická část: založení firmy ?Truhlářství Václav Doubek? - determinanty rozhodnutí podnikat, specifikace podnikatelského záměru, zakladatelský rozpočet kvantifikující kapitálovou náročnost daného záměru a odhad hospodaření v prvních letech.
Postavení firmy Alfa spol. s r.o. na trhu
Vichtová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce se zabývá jednou z metod analýzy postavení na trhu - SWOT analýzou firmy Alfa spol. s r.o.. Dále je v práci provedena analýza spokojenosti zaměstnanců firmy Alfa spol. s r.o.. Analýza spokojenosti je provedená pomocí dotazníkového šetření
Strategické řízení firmy Magneton a. s.
Tůmová, Miluše ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Charakteristika procesu strategického řízení ve firmě Magneton a. s., tvorba strategie pro tuto firmu. Popsání procesu vyhledávání potenciálních zákazníků výrobní firmy.
Analýza spotřebního chování na trhu osobních automobilů
Švarc, Petr ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce se ve své teoretické části kromě jiného zabývá metodologií marketingového výzkumu, charakteristikou trhu s osobními automobily v České republice a nastiňuje její ekonomickou situaci. Praktická část je zaměřena na analýzu spotřebního chování na trhu s osobními automobily v ČR na základě získaných dat v dotazníkovém šetření. V závěru shrnuje výsledky svého výzkumu a vyvozuje z nich obecnější tendence platné pro český trh s osobními automobily.
Developerské projekty v podmínkách České Republiky
Ptáčková, Naděžda ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce průřezově popisuje developerské projekty. Definuje základní pojmy, aktuálně se krátce pozdastavuje u nového stavebního zákona, věnuje se klíčovým ekonomickým ukazatelům a cash flow, jako nástroji řízení developerského projektu. Charakterizuje developerskou divizi společnosti Skanska CZ a.s.a zabývá se vybraným realizovaným projektem. V závěru se věnuje českému a slovenskému residenčnímu trhu.
Analýza komunikačního mixu firmy T.A.S. Praha s.r.o.
Vlčková, Simona ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Cílem práce je popsat, charakterizovt a analyzovat podstatu, cíle a formy marketingové komunikace, objasnit problematiku komunikačního mixu a postup při jeho optimalizaci. Na praktickém příkladě poté aplikovat znalosti z oboru marketingová komunikace s cílem optimalizovat komunikační mix firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
30 Zapletalová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.