Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
K poetice Skupiny 42. Vazba mezi výtvarnými a básnickými obrazy
Zaoralová, Jana ; Kupcová, Helena (vedoucí práce) ; Synecký, Jakub (oponent)
C í l em této práce bylo prozkoumat zjevné souvislosti b á s n i c k é h o a výtvarného vidění toposu města němu patřící p e r i f e r i e . Myšlenkovou oporou se nám staly eseje f i l o s o fa V á c l a v a Navrátila, ze kterých jsme čerpali podněty d a l š ím analýzám. Z a m ě ř i l i j s m e se na i n d i v i d u á l n í vidění u j e d n o t l i v ý c h , námi vybraných slovesných i výtvarných umělců Skupiny 42 a na to, j a k se k o n k r é t n í motivy p r o s t u p u j í v j e j i c h dílech. Nekladli jsme si otázky t ý k a j í c í se h i s t o r i e Skupiny, základní fakta zmiňujeme v p r v n í k a p i t o l e.
K poetice Skupiny 42. Vazba mezi výtvarnými a básnickými obrazy
Zaoralová, Jana ; Kupcová, Helena (vedoucí práce) ; Synecký, Jakub (oponent)
C í l em této práce bylo prozkoumat zjevné souvislosti b á s n i c k é h o a výtvarného vidění toposu města němu patřící p e r i f e r i e . Myšlenkovou oporou se nám staly eseje f i l o s o fa V á c l a v a Navrátila, ze kterých jsme čerpali podněty d a l š ím analýzám. Z a m ě ř i l i j s m e se na i n d i v i d u á l n í vidění u j e d n o t l i v ý c h , námi vybraných slovesných i výtvarných umělců Skupiny 42 a na to, j a k se k o n k r é t n í motivy p r o s t u p u j í v j e j i c h dílech. Nekladli jsme si otázky t ý k a j í c í se h i s t o r i e Skupiny, základní fakta zmiňujeme v p r v n í k a p i t o l e.
Sociální zabezpečení studentů
Zaoralová, Jana ; Chvátalová, Iva (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Cílem této práce je popsat složitou problematiku systému sociálního zabezpečení ve vztahu ke studentům, poukázát na jejich postavení ve všech systémech sociálního zabezpečení a především v sociálním pojištění. Vzhledem k hlavnímu cíli, je práce rozdělena na tři základní kapitoly. První je obecná část, kde je zmíněno, jak sociální zabezpečení vzniklo a jak se vyvíjelo, co tento pojem znamená, jaký je předmětem, systémem a prameny. Druhá kapitola se týká přímo sociálního zabezpečení České republky, ukazuje, jak je členěno, jaké systémy obsahuje. Třetí kapitola je již velmi specifická a je zaměřená přímo na studenty. Je rozdělena na čtyři podstatné celky. První celek se zabývá pozicí studentů v nemocenském, důchodovém a zdravotním pojištění, ale také v systémech státní podpory a sociální pomoci. Ve druhé části třetí kapitoly je paukázáno na případy souběhu studia a současně samostatné výdělečné činnosti, v třetí části souběhu studia a zaměstnání. V závěru třetí kapitoly je zmínka ještě o jedné, méně časté variantě, kdy student během studia vykonává zároveň jak samostatnou výdělečnou činnost, tak i zaměstnání. Otázkou je, zda fakt, že se jedná o studenta, přináší v rámci sociálního zabezpečení nějaké výhody. Jaká zvýhodnění plynou osobě samostatně výdělečně činné, která zároveň studuje? A jaká plynou studujícímu zaměstnanci?

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.