Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Způsoby snížení otevíracího rázu padákových systémů
Zamazal, Jakub ; Daniel, Miloš (oponent) ; Pejchar, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o otevíracím rázu u padákových záchranných systémů a shrnuje způsoby jeho tlumení. Začátek práce je věnován teoretickému úvodu do obecné problematiky padáků. Následně je nastíněna problematika otevíracího rázu z pohledu předpisů pro záchranné systémy. Také je uvedeno několik vhodných měřících metod. Dále je uveden přehled používaných způsobů tlumení otevíracího rázu. Závěr práce obsahuje návrh vhodných prvků tlumení pro letouny se vzletovou hmotností 450kg.
Návrh rekonstrukce střední části trupu letounu Z 143 náhradou za poloskořepinu
Zamazal, Jakub ; Mališ, Michal (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí střední části trupu letounu Z 143 z příhradové konstrukce na konstrukci poloskořepinovou. V práci je proveden koncepční návrh poloskořepinové střední části trupu, přičemž nosníky centroplánu jsou pevnostně dimenzovány a kontrolovány. V práci je proveden hmotnostní rozbor a výpočet centráží letounu s navrhovanou poloskořepinovou konstrukcí. V druhé půli práce je provedna studie možného konstrukčního řešení zatahovacího podvozku. Práce ukazuje, že použitím poloskořepinové konstrukce je možno ušetřit hmotnost letounu a tato konstrukce také otevírá možnosti v dalším vylepšování letounu Z 143. Tato práce tedy může sloužit jako studie proveditelnosti přestavby střední části trupu letounu Z 143.
Návrh rekonstrukce střední části trupu letounu Z 143 náhradou za poloskořepinu
Zamazal, Jakub ; Mališ, Michal (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí střední části trupu letounu Z 143 z příhradové konstrukce na konstrukci poloskořepinovou. V práci je proveden koncepční návrh poloskořepinové střední části trupu, přičemž nosníky centroplánu jsou pevnostně dimenzovány a kontrolovány. V práci je proveden hmotnostní rozbor a výpočet centráží letounu s navrhovanou poloskořepinovou konstrukcí. V druhé půli práce je provedna studie možného konstrukčního řešení zatahovacího podvozku. Práce ukazuje, že použitím poloskořepinové konstrukce je možno ušetřit hmotnost letounu a tato konstrukce také otevírá možnosti v dalším vylepšování letounu Z 143. Tato práce tedy může sloužit jako studie proveditelnosti přestavby střední části trupu letounu Z 143.
Způsoby snížení otevíracího rázu padákových systémů
Zamazal, Jakub ; Daniel, Miloš (oponent) ; Pejchar, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o otevíracím rázu u padákových záchranných systémů a shrnuje způsoby jeho tlumení. Začátek práce je věnován teoretickému úvodu do obecné problematiky padáků. Následně je nastíněna problematika otevíracího rázu z pohledu předpisů pro záchranné systémy. Také je uvedeno několik vhodných měřících metod. Dále je uveden přehled používaných způsobů tlumení otevíracího rázu. Závěr práce obsahuje návrh vhodných prvků tlumení pro letouny se vzletovou hmotností 450kg.

Viz též: podobná jména autorů
1 Zamazal, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.