Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití viscerální manipulace u pacientů s vertebrogenními obtížemi
Zetková, Barbora ; Zapletalová, Alena (vedoucí práce) ; Hálková, Jindřiška (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE V ČJ Jméno: Barbora Zetková Vedoucí práce: Bc. Alena Zapletalová Konzultant práce: Mgr. Silvie Táborská Název bakalářské práce: Využití viscerální manipulace u pacientů s vertebrogenními obtížemi Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá osteopatickou metodou viscerální manipulace (VM) a to konkrétně využitím této metody u pacientů s vertebrogenními obtížemi. Vertebrogenní obtíže jsou druhou nejčastější příčinou návštěvy lékaře. Určit příčinu a zdroj obtíží ovšem není vždy snadné a pacient je často odesílán na vyšetření a léčbu k nejrůznějším odborníkům, někdy však bohužel bez většího efektu. Viscerální manipulace na vertebrogenní obtíže pohlíží v kontextu viscerovertebrálních vztahů a v terapii se zaměřuje zejména na orgánový systém. Poznatky, které VM nabízí by tak mohly být prostředkem v léčbě těchto obtíží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je dále rozdělena na dva hlavní oddíly. První oddíl pojednává o vertebrogenních obtíží a viscerovertebrálních vztazích. Druhý oddíl je zaměřen již na samotnou metodu VM. Praktická část obsahuje dvě diagnostické kazuistiky vertebrogenních pacientů. Hlavním cílem práce je poskytnout vhled do metody VM. Klíčová slova: vertebrogenní onemocnění, bolest zad, viscerální manipulace, osteopatie, manuální léčba, fascie
Spokojenost spotřebitelů se službami přepravy při nákupu přes internet
ZETKOVÁ, Barbora
Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti s přepravou nákupu přes internet. V teoretické části jsou poznatky o nákupním procesu, je zde také zmíněna důvěra při nákupech online a také rekordy obchodů v ČR. V praktické části byla provedena spokojenost spotřebitelů s přepravou nákupu přes internet a s jednotlivými přepravci pomocí dotazníkového šetřením, kde byli zkoumáni respondenti se zkušenostmi s nákupem. Ti, co nakupují přes internet, odpovídali na zbytek otázek v dotazníku. Analyzováno bylo celkem 212 respondentů. Nejčastější problém respondentů s přepravou je nevhodný čas doručení. Avšak, nejhoršími přepravci jsou Česká pošta a nejlepším je PPL. Na závěr celkové výsledky ukazují, že respondenti jsou spíše spokojeni s přepravou zboží přes internet.

Viz též: podobná jména autorů
2 ZETKOVÁ, Bohumila
2 Zetková, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.