Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix internetového obchodu Sportex.cz
Kubátová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Zástěra, Jan (oponent)
MARKETINGOVÝ MIX INTERNETOVÉHO OBCHODU SPORTEX.CZ Cíle: Cílem práce je zhodnotit nynější marketingovou činnost firmy a navrhnout možná opatření ke zlepšení chodu online obchodu sportex.cz, marketingové komunikace se zákazníky a hlavně zlepšení propagace internetového obchodu. Metody: V této práci se budu zabývat jak zkoumáním současné situace marketingového mixu vybraného obchodu, tak možným budoucím zlepšením a navrhnutím nových koncepcí. Použiji tedy kvalitativní metody jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování. Dále použiji SWOT analýzu. Sloužit mi budou interní i externí informace. Budu pracovat se sekundárním daty. Výsledky: Díky použitým metodám jsem navrhla konkrétní opatření pro zlepšení chodu obchodu na jednotlivých nástrojích marketingového mixu. Jako hlavní pilíř u produktu navrhuji specializaci pouze na míčové sporty a plavání a rozšířit sortiment pro ženy. Jako další krok zaměření na slevové akce a množstevní slevy. Z propagace udržet a podpořit pozice ve vyhledávačích, spolu se zavedením aplikace ověřeno zákazníky. Klíčová slova: marketingový mix, propagace, reklama, obchod, internet
Pěvecké sbory českolipského regionu
Machačová, Petra ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Zástěra, Jan (oponent)
Práce se zabývá historickým vývojem České Lípy a jejího okolí od dob vzniku až po současnost. Poukazuje na kulturní a společenský vývoj tohoto regionu. Definuje pojem "pěvecký sbor" a popisuje vztah školních institucí ke sborovému zpěvu. Dále analyzuje za pomoci dostupných materiálů a osobních setkání se sbormistry nejznámější pěvecké sbory v této oblasti. Řeší jejich vznik, vývoj, zmiňuje se o repertoáru a především předkládá dosažené úspěchy těchto souborů. Práce se zaměřuje zejména na výzkum kulturního přínosu pěveckých sborů danému regionu. V neposlední řadě zmiňuje i život a působení vybraných významných sbormistrů Českolipska, jak z pohledu historického, tak i soudobého. Klíčová slova Pěvecký sbor, Česká Lípa, sbormistr.
Pěvecké sbory českolipského regionu
Machačová, Petra ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Zástěra, Jan (oponent)
Práce se zabývá historickým vývojem České Lípy a jejího okolí od dob vzniku až po současnost. Poukazuje na kulturní a společenský vývoj tohoto regionu. Definuje pojem "pěvecký sbor" a popisuje vztah školních institucí ke sborovému zpěvu. Dále analyzuje za pomoci dostupných materiálů a osobních setkání se sbormistry nejznámější pěvecké sbory v této oblasti. Řeší jejich vznik, vývoj, zmiňuje se o repertoáru a především předkládá dosažené úspěchy těchto souborů. Práce se zaměřuje zejména na výzkum kulturního přínosu pěveckých sborů danému regionu. V neposlední řadě zmiňuje i život a působení vybraných významných sbormistrů Českolipska, jak z pohledu historického, tak i soudobého. Klíčová slova Pěvecký sbor, Česká Lípa, sbormistr.
Marketingový mix internetového obchodu Sportex.cz
Kubátová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Zástěra, Jan (oponent)
MARKETINGOVÝ MIX INTERNETOVÉHO OBCHODU SPORTEX.CZ Cíle: Cílem práce je zhodnotit nynější marketingovou činnost firmy a navrhnout možná opatření ke zlepšení chodu online obchodu sportex.cz, marketingové komunikace se zákazníky a hlavně zlepšení propagace internetového obchodu. Metody: V této práci se budu zabývat jak zkoumáním současné situace marketingového mixu vybraného obchodu, tak možným budoucím zlepšením a navrhnutím nových koncepcí. Použiji tedy kvalitativní metody jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování. Dále použiji SWOT analýzu. Sloužit mi budou interní i externí informace. Budu pracovat se sekundárním daty. Výsledky: Díky použitým metodám jsem navrhla konkrétní opatření pro zlepšení chodu obchodu na jednotlivých nástrojích marketingového mixu. Jako hlavní pilíř u produktu navrhuji specializaci pouze na míčové sporty a plavání a rozšířit sortiment pro ženy. Jako další krok zaměření na slevové akce a množstevní slevy. Z propagace udržet a podpořit pozice ve vyhledávačích, spolu se zavedením aplikace ověřeno zákazníky. Klíčová slova: marketingový mix, propagace, reklama, obchod, internet
Hudba oseckých cisterciáků na přelomu 18. a 19. století
Zástěra, Jan ; Pecháček, Stanislav (oponent) ; Hurníková, Kateřina (vedoucí práce)
Předkládaná práce svým tématem zasahuje do zvláště bohaté a komplikované problematiky hudby v českých klášterech po josefínských reformách. Zabývá se hudbou v oseckém klášteře, který jako jeden z mála přežil všechny státní zásahy do životů řeholních společenství na konci 18. století, a měl tak možnost rozvíjet staré tradice v kontextech nové doby. Z tohoto důvodu se v Oseku podařilo udržovat a vytvářet hodnoty na poli vědeckém a zejména uměleckém, které jinde nemají obdoby. V oblasti hudby to platí dvojnásob, a právě proto je hudební kultura oseckého kláštera na přelomu 18. a 19. století hodna všeobecného zájmu. Práce sleduje několik dílčích cílů, které ve svém rámci mají přispět poznávání hudebního života zmiňovaného období v jeho celistvosti. Poněkud nespravedlivě je ve výkladech věnovaných hudbě počátku 19. století opomíjen význam chrámové či duchovní tvorby. Na příkladech mnohých autorů lze ilustrovat její kvality, vliv i společenské zázemí a význam. Jistá tendence konzervovat staré styly i během nástupu nových uměleckých přístupů a trendů má dokonce za následek vznik svérázných hudebně stylových syntéz, které mohou naše představy o dobové hudbě značně obohatit. Dalším zajímavým, ale přesto nepříliš diskutovaným fenoménem je situace v chrámové hudbě po josefínských zásazích do liturgie, rušení...
Život a dílo P. Jakoba Trautzla
Zástěra, Jan ; Mikuláš, Jiří (vedoucí práce) ; Semerádová, Pavla (oponent)
Cílem této práce je shromáždit a zpracovat veškeré v současné době dostupné informace o Trautzlově životě, o jeho působení v hudebních funkcích v oseckém klášteře, o jeho kompozičních i ostatních hudebních aktivitách. V tematickém katalogu Trautzlova hudebního díla je podán komplexní přehled jeho známé tvorby, vhled do struktury jeho skladatelského zaměření a v neposlední řadě pak i materiál sloužící k dalšímu bádání po eventuální neznámé části Trautzlova skladatelského odkazu. Důležitým úkolem této práce je také prezentace konkrétní hudby v podobě notového materiálu, z něhož by bylo možno zcela bezprostředně usuzovat na kvalitu výsledků Trautzlových kompozičních snah. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.