Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace
Winterová, Klára ; Kadlecová, Lenka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného horského hotelu a navrhuje vlastní doporučení v marketingové komunikaci tohoto hotelu. Předložená doporučení slouží k rozšíření povědomosti o daném hotelu a k upevnění vztahů s jeho klienty. Vlastní návrhy vycházejí z provedených analýz marketingového prostředí hotelu a vyhodnoceného vlastního průzkumu. Marketingový průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření. Práce dále nastiňuje teoretické pozadí použitých metod, marketingové komunikace podnikání ve službách a specifika služeb cestovního ruchu.
Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Winterová, Klára ; Krellerová, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu pro vybraný pivovar. Marketingový výzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření a slouží jako podpora pro marketingovou komunikaci v oblasti získaného ocenění výrobku. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na marketingovou komunikaci oceněných výrobků. Práce nastiňuje potřebné teoretické pozadí a analyzuje marketingové prostřední společnosti.
Marketingová komunikace
Winterová, Klára ; Kadlecová, Lenka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného horského hotelu a navrhuje vlastní doporučení v marketingové komunikaci tohoto hotelu. Předložená doporučení slouží k rozšíření povědomosti o daném hotelu a k upevnění vztahů s jeho klienty. Vlastní návrhy vycházejí z provedených analýz marketingového prostředí hotelu a vyhodnoceného vlastního průzkumu. Marketingový průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření. Práce dále nastiňuje teoretické pozadí použitých metod, marketingové komunikace podnikání ve službách a specifika služeb cestovního ruchu.
Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Winterová, Klára ; Krellerová, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu pro vybraný pivovar. Marketingový výzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření a slouží jako podpora pro marketingovou komunikaci v oblasti získaného ocenění výrobku. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na marketingovou komunikaci oceněných výrobků. Práce nastiňuje potřebné teoretické pozadí a analyzuje marketingové prostřední společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
4 Winterová, Karin
1 Winterová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.