|
Studium tvorby a kinetiky hydratace belitického slínku
Halešová, Adéla ; Walter, Martin (oponent) ; Gazdič, Dominik (vedoucí práce)
DIPLOMOVÁ PRÁCE SE ZABÝVÁ STUDIEM PŘÍPRAVY ČISTĚ BELITICKÉHO SLÍNKU ZA ÚČELEM POTENCIONÁLNÍHO ZVÝŠENÍ KINETIKY HYDRATAČNÍCH PROCESŮ FORMOU CHEMICKÉ AKTIVACE. PRÁCE JE VYPRACOVANÁ FORMOU REŠERŠÍ O ZJIŠTĚNÝCH DOSAVADNÍCH POZNATCÍCH NA ZÁKLADĚ DOSTUPNÉ LITERATURY A VÝSLEDKŮ VÝZKUMU NA ÚSTAVU THD. CÍLEM DIPLOMOVÉ PRÁCE JE NÁVRH SLOŽENÍ SUROVINOVÉ MOUČKY PRO VÝPAL BELITU, NÁSLEDNÁ MODIFIKACE MOUČKY SÍRANEM A UHLIČITANEM DRASELNÝM ZA ÚČELEM POTENCIONÁLNÍHO ZVÝŠENÍ REAKTIVITY VYPÁLENÉHO BELITICKÉHO SLÍNKU A LABORATORNÍ VÝPAL PŘIPRAVENÝCH SUROVINOVÝCH MOUČEK. POSLEDNÍM KROKEM BYLO VYHODNOCENÍ MINERALOGICKÉHO SLOŽENÍ VYPÁLENÝCH VZORKŮ XRD ANALÝZOU A NÁSLEDNÉ SROVNÁNÍ PARAMETRŮ ZÁKLADNÍ BUŇKY U BELITU S A BEZ PŘÍDAVKU MODIFIKUJÍCÍCH PŘÍSAD.
|
| |
| |
| |
| |
|
Studium tvorby a kinetiky hydratace belitického slínku
Halešová, Adéla ; Walter, Martin (oponent) ; Gazdič, Dominik (vedoucí práce)
DIPLOMOVÁ PRÁCE SE ZABÝVÁ STUDIEM PŘÍPRAVY ČISTĚ BELITICKÉHO SLÍNKU ZA ÚČELEM POTENCIONÁLNÍHO ZVÝŠENÍ KINETIKY HYDRATAČNÍCH PROCESŮ FORMOU CHEMICKÉ AKTIVACE. PRÁCE JE VYPRACOVANÁ FORMOU REŠERŠÍ O ZJIŠTĚNÝCH DOSAVADNÍCH POZNATCÍCH NA ZÁKLADĚ DOSTUPNÉ LITERATURY A VÝSLEDKŮ VÝZKUMU NA ÚSTAVU THD. CÍLEM DIPLOMOVÉ PRÁCE JE NÁVRH SLOŽENÍ SUROVINOVÉ MOUČKY PRO VÝPAL BELITU, NÁSLEDNÁ MODIFIKACE MOUČKY SÍRANEM A UHLIČITANEM DRASELNÝM ZA ÚČELEM POTENCIONÁLNÍHO ZVÝŠENÍ REAKTIVITY VYPÁLENÉHO BELITICKÉHO SLÍNKU A LABORATORNÍ VÝPAL PŘIPRAVENÝCH SUROVINOVÝCH MOUČEK. POSLEDNÍM KROKEM BYLO VYHODNOCENÍ MINERALOGICKÉHO SLOŽENÍ VYPÁLENÝCH VZORKŮ XRD ANALÝZOU A NÁSLEDNÉ SROVNÁNÍ PARAMETRŮ ZÁKLADNÍ BUŇKY U BELITU S A BEZ PŘÍDAVKU MODIFIKUJÍCÍCH PŘÍSAD.
|
| |
| |
|
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Davidová, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Walter, Martin (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila také na analýzu víceúrovňového marketingu, která je typickou formou podnikání společnosti Green Ways s.r.o. V závěru práce jsem provedla dotazníkové šetření, díky kterému jsme se dozvěděli o povědomí značky na českém trhu. Výsledky dotazníku mě přesvědčily o silné pozici společnosti Green Ways mezi prodejci zelených potravin na českém trhu.
|