Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití stepu ve filmu a na jevišti
Waidingerová, Andrea ; ZÁMOSTNÝ, Petr (vedoucí práce) ; CAPKO, Štefan (oponent)
Step je celkem novou a oblíbenou taneční formou. Baví jak tanečníky, tak diváky. Setkáme se s ním v různých filmech, záznamech světových stepařů a bubenických, stepařských a ryze tanečních show, které ovládly srdce a peněženky současných diváků. Tato práce pojednává o těchto snímcích i o zapomenutém filmovém muzikálu, novodobém němém filmu, historii stepu a divadelních představeních, které rytmické poselství předávají divákovi přímo z jeviště. Dočtete se zde, že step je možné použit jako hudební nástroj, prostředek k vyjádření pocitu radosti, frustrace, napětí, cynizmu či arogance, jako hlavní prostředek dramaturgie divadelního představení či jako úžasnou podívanou.
Pohyb v činohře a opeře - práce Roberta Wilsona
Waidingerová, Andrea ; SOPROVÁ, Jana (vedoucí práce) ; HYVNAR, Jan (oponent)
Většina z nás se snaží tvořit představení v čistém stylu (pantomima, clownerie, groteska, fyzické divadlo, činohra, opera, muzikál, balet). Mě osobně více zajímá propojení stylů, a to Robert Wilson ve svých inscenacích dělá. Staví pohyb jako jeden ze základních sdělovacích prostředků. Pracuje ? stejně, jako pohybové divadlo - s obrazy, ale také s nadsázkou a s velkou stylizací, která je pohybovému divadlu blízká. Tato diplomová práce se věnuje pohybovému divadlu a jeho vztahu k ostatním složkám divadla. Dále se tato diplomová práce zabývá tím, jak se všemi divadelními elementy nakládá Robert Wilson, co tímto propojením na jevišti vytváří a jak jeho tvorba působí na diváky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.