|
Editor videa pro platformu Android
Vyoral, Marek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat jednoduchou aplikaci umožňující editaci videa na platformě Android. V teoretické části jsou popsány současné možnosti střihu videa na počítači a zmíněny také dostupné aplikace pro Android. Dále práce popisuje samotnou platformu a její vlastnosti se zaměřením na vývoj aplikací, zejména těch nativních. Následně je popsána knihovna FFmpeg pro zpracování multimediálních formátů, která byla při implementaci použita. V další části se práce zabývá vytvářenou aplikací a popisuje její návrh, strukturu, uživatelské rozhraní a postup implementace. Následně práce předkládá výsledky výkonnostních testů při zpracování videa a jejich zhodnocení. V závěru práce je aplikace porovnána s podobnými již existujícími aplikacemi.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Vyoral, Marek ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní porovnává z pohledu implementace, následuje porovnání jejich výkonnosti na základě testování na reálných mobilních zařízeních. Práce pak dále popisuje implementací demonstrační aplikace, která využívá rozhraní M3G.
|
| |
| |
|
Elektronické aukce ve zdravotnictví
Vyoral, Marek ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Jan, Jan (oponent)
Práce se v teoretické části zaměřuje především na právní úpravu elektronických aukcí z pohledu legislativy jak české, tak i zahraniční, vzhledem k tomu, že jsme členy evropské unie. Dále jsou v práci vysvětleny možné způsoby využívání elektronických aukcí, které se většinou používají jak ČR tak v zahraničí. V práci se taktéž snažím osvětlit současné využívání aukcí na příkladech aukčního portálu Aukro, které je hojně využíváno lidmi pro osobní potřebu. V neposlední řadě se v teoretické části snažím nastínit budoucí vývoj elektronických aukcí. V praktické části se zaměřuji především na své působení v Nemocnicích Pardubického kraje, a.s. kde jsem aukce zaváděl. V několika příkladech jsou viditelné výsledky, jež přináší nejen centralizace celého nákupu, ale taktéž využívání elektronických aukcí, jakožto nástroje pro komunikaci a licitaci s dodavateli o nejnižší nákupní ceně pro skupinu nemocnic. Práce taktéž čerpá z Ministerstva pro místní rozvoj, jež má na starosti přípravu nejdůležitějších předpisů pro elektronické aukce ve zdravotnictví, a sice Zákona o veřejných zakázkách. Elektronické aukce jsou nástrojem velmi zajímavým, protože se jedná o nejtransparentnější způsob hodnocení veřejných zakázek dle parametru nejnižší ceny. O tom, zda-li jsou elektronické aukce ve zdravotnictví i variantou nejefektivnějších nákupu bude pojednávat tato práce.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Vyoral, Marek ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní porovnává z pohledu implementace, následuje porovnání jejich výkonnosti na základě testování na reálných mobilních zařízeních. Práce pak dále popisuje implementací demonstrační aplikace, která využívá rozhraní M3G.
|
|
Editor videa pro platformu Android
Vyoral, Marek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat jednoduchou aplikaci umožňující editaci videa na platformě Android. V teoretické části jsou popsány současné možnosti střihu videa na počítači a zmíněny také dostupné aplikace pro Android. Dále práce popisuje samotnou platformu a její vlastnosti se zaměřením na vývoj aplikací, zejména těch nativních. Následně je popsána knihovna FFmpeg pro zpracování multimediálních formátů, která byla při implementaci použita. V další části se práce zabývá vytvářenou aplikací a popisuje její návrh, strukturu, uživatelské rozhraní a postup implementace. Následně práce předkládá výsledky výkonnostních testů při zpracování videa a jejich zhodnocení. V závěru práce je aplikace porovnána s podobnými již existujícími aplikacemi.
|