Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklamní kampaň společnosti Telefónica O2
Zavázalová, Kateřina ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Vyhlídalová, Jana (oponent)
Bakalářská práce analyzuje průběh přípravy reklamní kampaně společnosti Telefónica O2 a poskytuje náměty a doporučení zaměstnancům oddělení marketingové komunikace, vedoucí ke zefektivnění jejich práce. Teoretická část obsahuje doporučené postupy literaturou a praktická část ověřuje, jak to v praxi opravdu funguje. Navíc práce testuje hypotézu, že pouhá změna kreativního zpracování reklamy, bez zesílené intenzity reklamy, má přímý vliv na prodejní výsledky a vnímání nabídky zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.