Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Exportní strategie vybraných italských módních značek pro Českou republiku
Vrbicová, Anežka ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a zhodnotit exportní strategie vybraných firem dovážejících italské módní zboží do České republiky. Při jeho naplňování budou mj. porovnány obchodní metody, které při vstupu na trh dané firmy použily. Práce je rozdělena do tří samostatných kapitol. První část prezentuje možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a podmínky zahájení činnosti v rámci českého trhu. Druhá část práce nabídne komparaci podmínek podnikání na českém a italském trhu a poukáže na současné výzvy, kterým italský módní průmysl čelí. Závěr práce je věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, sestaveného za účelem analýzy metody vstupu oslovených firem na český trh a rovněž analýzy jejich současného působení na trhu. Z nashromážděných údajů je poté sestavena prognóza budoucího vývoje exportních strategií italských módních značek na českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.