Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Slovní úlohy o penězích ve 2. ročníku ZŠ
Vodrážková, Lucie ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Kaslová, Michaela (oponent)
Tématem této diplomové práce je porozumět myšlenkovým procesům žáků při řešení slovních úloh o penězích. Konkrétně se zaměřuji na žáky druhého ročníku základní školy a slovní úlohy, ve kterých se objevuje nominální hodnota mincí, počet mincí a celková suma. Proto cílem diplomové práce je zmapovat a klasifikovat úlohy o penězích ve třech současně používaných řadách učebnic matematiky pro druhý ročník. Obsahem Teoretické části je vymezení raného školního věku, dále vybrané očekávané výstupy z RVP ZV pro první i druhé vzdělávací období, matematická gramotnost, čtenářská gramotnost, finanční gramotnost, slovní úlohy, strategie řešení slovních úloh, zásadní problémy žáků při řešení slovních úloh, komentáře ke slovním úlohám o penězích vyskytujících se ve třech řadách učebnic pro druhý ročník základní školy (Prodos, Taktik, H- mat),jejich rozdělení do třech typů (celková suma, nominální hodnota mince a počet mincí) a vzájemné porovnání. Cíl praktické části je analyzovat myšlenkové procesy žáků druhého ročníku při řešení slovních úloh o penězích, především se zaměřit na žákovské chyby při jejich řešení. Je uvedena metodologií kvalitativního výzkumu. Předexperiment je udělán se sedmi žáky, první a druhý experiment s deseti. V této části je zpracována příprava každého experimentu, popis realizace, rozebrané...
Slovní úlohy o penězích ve 2. ročníku ZŠ
Vodrážková, Lucie ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Kaslová, Michaela (oponent)
Tématem této diplomové práce je porozumět myšlenkovým procesům žáků při řešení slovních úloh o penězích. Konkrétně se zaměřuji na žáky druhého ročníku základní školy a slovní úlohy, ve kterých se objevuje nominální hodnota mincí, počet mincí a celková suma. Obsahem Teoretické části je vymezení raného školního věku, vybrané očekávané výstupy z RVP ZV pro první i druhé vzdělávací období, matematická gramotnost, čtenářská gramotnost, finanční gramotnost, slovní úlohy, strategie řešení slovních úloh, zásadní problémy žáků při řešení slovních úloh, didaktické pomůcky při řešení slovních úloh o penězích, komentáře ke slovním úlohám o penězích, vyskytujících se ve třech řadách učebnic pro druhý ročník základní školy (Prodos, Taktik, H-mat) a jejich porovnání. Praktická část je uvedena metodologií kvalitativního výzkumu. Předexperiment je udělán se sedmi žáky, první a druhý experiment s deseti. V této části je zpracována příprava každého experimentu, popis realizace, rozebrané úlohy pro experiment, mé očekávání z realizace, ukázka jednoho přepisu rozhovoru a jeho analýza včetně dalších komentářů k nejzajímavějším rozhovorům se žáky druhého ročníku základní školy a evidence podstatných jevů . Praktická část je uzavřena sebereflexí při vedení rozhovorů během experimentů. Evidovala jsem chyby, kterých jsem se při...
Vzdělávací institut ochrany dětí a jeho účast na programu JPD 3
Vodrážková, Lucie ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu projektu "JPD 3", který byl realizován Vzdělávacím institutem ochrany dětí, o. p. s., v rámci Jednotného programového dokumentu pro Cíl 3 regionu NUTS II Hl. m. Praha. Teoretická část práce je věnována souvislostem programu JPD 3 s regionální politikou a regionem Hl. m. Praha. Podrobněji se tato část věnuje SWOT analýze hl. m. Prahy, prostřednictvím které byly přerozdělovány prostředky pro jednotlivé priority programu JPD 3. Analytická část je zaměřena na vlastní projekt "JPD 3" a jeho porovnání s ostatními projekty v rámci opatření 3.2 Rozvoj dalšího vzdělávání. Cílem analýzy je prokázat význam celého projektu a vyjádřit jeho důležité postavení mezi ostatními projekty v rámci daného opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.