|
Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání
Vodová, Alena ; Šimek, Dušan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Závěrečná práce na téma Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání se zaměřuje na potřeby a možnosti, týkající se vzdělávání a celoživotního vzdělávání zrakově postižených pedagogů v České republice. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá podporou, rehabilitací a využitím kompenzačních pomůcek k tomuto vzdělání. Dále mapuje společnosti a organizace podporující zrakově postižené a nabízí příklady dobré praxe. Praktická část analyzuje, jaké jsou možnosti dalšího profesního vzdělávání zrakově postižených pedagogů, a usiluje o identifikaci potřeb a současné nabídky toto vzdělání uskutečňovat. KLÍČOVÁ SLOVA zrakově postižení, vzdělávací potřeby, další profesní vzdělávání, profesní růst, kompenzační pomůcky,
|
|
Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy
Vodová, Alena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
NÁZEV: Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy AUTOR: Alena Vodová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda Ph.D. ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce podává ucelený přehled elektronických systémů pro organizaci a plánování ve školách. Mapuje jejich druhy, popisuje jejich funkce, ukazuje výhody, způsoby a možnosti využití ve školách. Ve výzkumné části pak jednotlivé systémy komparuje mezi sebou a ověřuje jejich použití ve školách. Vzávěru doporučuje systémy v návaznosti na jednotlivé manažerské funkce podle různých hledisek a kritérií a navrhuje optimální řešení pro organizaci a plánování ve školách KLÍČOVÁ SLOVA: Elektronické systémy, management, organizace a plánování školy
|
|
Vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání
Vodová, Alena ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Závěrečná práce na téma Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání se zaměřuje na potřeby a možnosti, které se týkají celoživotního vzdělávání zrakově postižených pedagogů v České republice. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá osobami zdravotně handicapovanými - osoby zrakově postižené - podporou, rehabilitací a využitím kompenzačních pomůcek. Dále mapuje sociální systém služeb, které sdružují a věnují se osobám se zrakovým postižením. Klíčovým tématem je systém vzdělávání utvořený v České republice a ve Slovenské republice. Praktická část analyzuje, jaké jsou možnosti dalšího profesního vzdělávání zrakově postižených pedagogů, a usiluje o identifikaci potřeb a současné nabídky toto vzdělávání uskutečňovat. Prostřednictvím výzkumného pohovoru byly zjišťovány potřeby a možnosti trhu s dalším vzděláváním pro specifickou cílovou skupinu osob nevidomých. KLÍČOVÁ SLOVA Celoživotní vzdělávání, další profesní vzdělávání, kompenzační pomůcky, nevidomí, pedagog, profesní růst, škola, vidomí, vzdělávací potřeby, zrakově postižení.
|
|
Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání
Vodová, Alena ; Šimek, Dušan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Závěrečná práce na téma Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání se zaměřuje na potřeby a možnosti, týkající se vzdělávání a celoživotního vzdělávání zrakově postižených pedagogů v České republice. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá podporou, rehabilitací a využitím kompenzačních pomůcek k tomuto vzdělání. Dále mapuje společnosti a organizace podporující zrakově postižené a nabízí příklady dobré praxe. Praktická část analyzuje, jaké jsou možnosti dalšího profesního vzdělávání zrakově postižených pedagogů, a usiluje o identifikaci potřeb a současné nabídky toto vzdělání uskutečňovat. KLÍČOVÁ SLOVA zrakově postižení, vzdělávací potřeby, další profesní vzdělávání, profesní růst, kompenzační pomůcky,
|
|
Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy
Vodová, Alena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
NÁZEV: Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy AUTOR: Alena Vodová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda Ph.D. ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce podává ucelený přehled elektronických systémů pro organizaci a plánování ve školách. Mapuje jejich druhy, popisuje jejich funkce, ukazuje výhody, způsoby a možnosti využití ve školách. Ve výzkumné části pak jednotlivé systémy komparuje mezi sebou a ověřuje jejich použití ve školách. Vzávěru doporučuje systémy v návaznosti na jednotlivé manažerské funkce podle různých hledisek a kritérií a navrhuje optimální řešení pro organizaci a plánování ve školách KLÍČOVÁ SLOVA: Elektronické systémy, management, organizace a plánování školy
|