Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání
Vodová, Alena ; Šimek, Dušan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Závěrečná práce na téma Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání se zaměřuje na potřeby a možnosti, týkající se vzdělávání a celoživotního vzdělávání zrakově postižených pedagogů v České republice. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá podporou, rehabilitací a využitím kompenzačních pomůcek k tomuto vzdělání. Dále mapuje společnosti a organizace podporující zrakově postižené a nabízí příklady dobré praxe. Praktická část analyzuje, jaké jsou možnosti dalšího profesního vzdělávání zrakově postižených pedagogů, a usiluje o identifikaci potřeb a současné nabídky toto vzdělání uskutečňovat. KLÍČOVÁ SLOVA zrakově postižení, vzdělávací potřeby, další profesní vzdělávání, profesní růst, kompenzační pomůcky,
Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy
Vodová, Alena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
NÁZEV: Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy AUTOR: Alena Vodová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda Ph.D. ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce podává ucelený přehled elektronických systémů pro organizaci a plánování ve školách. Mapuje jejich druhy, popisuje jejich funkce, ukazuje výhody, způsoby a možnosti využití ve školách. Ve výzkumné části pak jednotlivé systémy komparuje mezi sebou a ověřuje jejich použití ve školách. Vzávěru doporučuje systémy v návaznosti na jednotlivé manažerské funkce podle různých hledisek a kritérií a navrhuje optimální řešení pro organizaci a plánování ve školách KLÍČOVÁ SLOVA: Elektronické systémy, management, organizace a plánování školy
Vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání
Vodová, Alena ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Závěrečná práce na téma Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání se zaměřuje na potřeby a možnosti, které se týkají celoživotního vzdělávání zrakově postižených pedagogů v České republice. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá osobami zdravotně handicapovanými - osoby zrakově postižené - podporou, rehabilitací a využitím kompenzačních pomůcek. Dále mapuje sociální systém služeb, které sdružují a věnují se osobám se zrakovým postižením. Klíčovým tématem je systém vzdělávání utvořený v České republice a ve Slovenské republice. Praktická část analyzuje, jaké jsou možnosti dalšího profesního vzdělávání zrakově postižených pedagogů, a usiluje o identifikaci potřeb a současné nabídky toto vzdělávání uskutečňovat. Prostřednictvím výzkumného pohovoru byly zjišťovány potřeby a možnosti trhu s dalším vzděláváním pro specifickou cílovou skupinu osob nevidomých. KLÍČOVÁ SLOVA Celoživotní vzdělávání, další profesní vzdělávání, kompenzační pomůcky, nevidomí, pedagog, profesní růst, škola, vidomí, vzdělávací potřeby, zrakově postižení.
Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání
Vodová, Alena ; Šimek, Dušan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Závěrečná práce na téma Specifické vzdělávací potřeby zrakově postižených pedagogů v rámci dalšího profesního vzdělávání se zaměřuje na potřeby a možnosti, týkající se vzdělávání a celoživotního vzdělávání zrakově postižených pedagogů v České republice. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá podporou, rehabilitací a využitím kompenzačních pomůcek k tomuto vzdělání. Dále mapuje společnosti a organizace podporující zrakově postižené a nabízí příklady dobré praxe. Praktická část analyzuje, jaké jsou možnosti dalšího profesního vzdělávání zrakově postižených pedagogů, a usiluje o identifikaci potřeb a současné nabídky toto vzdělání uskutečňovat. KLÍČOVÁ SLOVA zrakově postižení, vzdělávací potřeby, další profesní vzdělávání, profesní růst, kompenzační pomůcky,
Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy
Vodová, Alena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
NÁZEV: Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy AUTOR: Alena Vodová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda Ph.D. ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce podává ucelený přehled elektronických systémů pro organizaci a plánování ve školách. Mapuje jejich druhy, popisuje jejich funkce, ukazuje výhody, způsoby a možnosti využití ve školách. Ve výzkumné části pak jednotlivé systémy komparuje mezi sebou a ověřuje jejich použití ve školách. Vzávěru doporučuje systémy v návaznosti na jednotlivé manažerské funkce podle různých hledisek a kritérií a navrhuje optimální řešení pro organizaci a plánování ve školách KLÍČOVÁ SLOVA: Elektronické systémy, management, organizace a plánování školy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.