Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lyžování jako volnočasová aktivita pro osoby se zdravotním postižením
Vlčková, Anna ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Zakouřilová, Helena (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem lyžování jako volnočasová aktivita osob se zdravotním postižením. Teoretická část práce obsahuje možnosti a způsoby lyžování osob se zdravotním postižením, nejčastější zdravotní postižení v souvislosti s lyžováním, metodiku výuky, práci asistenta nebo instruktora lyžování, vliv sportu na zdravotní kondici a socializaci jedince a také popis speciální lyžařské výstroje a vybavení. Praktická část práce obsahuje výzkum v oblasti lyžování osob se zdravotním postižením, jehož cílem bylo zjistit informovanost, znalosti, dovednosti, zkušenosti a postoje instruktorů lyžování k výuce osob se zdravotním postižením. Jak již z textu vyplývá, respondenty dotazníkového šetření, které probíhalo kvantitativní metodou, byly instruktoři lyžování působící na území ČR a v zahraničí. Odpovědi dotazníkové šetření jsou v práci vyhodnoceny. Část odpovědí je zaznamenána v grafech. KLÍČOVÁ SLOVA Lyžování, zdravotní postižení, sit-ski, volnočasová aktivita
Třídní schůzky začínajících učitelů
Vlčková, Anna ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Pěnička, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku třídních schůzek a s nimi spojenou přípravu, realizaci, průběh a samotnou komunikaci začínajících učitelů primární školy s rodiči žáků. Cílem diplomové práce je vytvořit na základě dat získaných od začínajících učitelů a rodičů soubor postupů a doporučení, které se setkaly v praxi s úspěchem a mohou se jimi inspirovat nejen další začínající učitelé. V teoretické části identifikuje diplomová práce kompetence, které umožňují učiteli efektivně zvládnout tuto profesní situaci a na základě odborné literatury uvádí vzorové příklady jednání, které přispívají k lepší přípravě a průběhu třídních schůzek. Výzkum v empirickém části sleduje případy čtyř začínajících učitelů. Využity jsou výzkumné metody pozorování, polostrukturovaný rozhovor a dotazník. Výzkum v rámci diplomové práce trval půl roku, během něhož proběhlo pozorování třídních schůzek, následně po třídních schůzkách probíhaly rozhovory se začínajícími učiteli a celý výzkum byl ukončen dotazníkem vytvořeným pro rodiče. Získaná data byla poté vyhodnocena a porovnána s částí teoretickou. Po půlročním spolupráci se začínajícími učiteli, sběru dat a jejich vyhodnocení se podařilo vytvořit přehled funkčních kroků, které se pro zdárný průběh třídních schůzek v praxi osvědčily. Jde o jakýsi návod, jak při plánováni a...
Stanovení arsenu pomocí UV-fotochemického generování jeho těkavých specií v prostředí kyseliny mravenčí s AAS detekcí
Vlčková, Anna ; Červený, Václav (vedoucí práce) ; Hraníček, Jakub (oponent)
V této bakalářské práci byla nejprve sestavena aparatura pro stanovení arsenu pomocí UV-fotochemického generování jeho těkavé sloučeniny s AAS detekcí a byly optimalizovány experimentální podmínky navrhované metody. Klíčovými parametry byly: délka reakční cívky ozařované UV světlem; místo zavádění reakčního plynu (vodíku) před UV-fotoreaktor a nosného plynu (argonu) před UV-fotoreaktor a do separátoru fází a jejich průtoky; koncentrace kyseliny mravenčí v nosném roztoku a jeho průtoková rychlost a velikost dávkovaného objemu vzorku. Za optimálních podmínek navrhované metody byla naměřena kalibrační závislost. Pro porovnání výsledků bylo použito stanovení arsenu pomocí chemického generování jeho hydridu. Z porovnání těchto metod vychází chemické generování jednoznačně jako metoda citlivější, protože lze stanovovat koncentrace již od 5,7 ppb As, zatímco metodou UV-fotochemického generování lze stanovovat koncentrace až od 150 ppb As. Za stávajících podmínek je UV-fotochemické generování těkavých sloučenin z důvodu velmi nízké citlivosti (přibližně 16,5 % oproti chemickému generování) pro stanovení arsenu nevhodné.

Viz též: podobná jména autorů
1 VLČKOVÁ, Alžběta
1 VLČKOVÁ, Aneta
2 Vlčková, Adéla
3 Vlčková, Alena
4 Vlčková, Andrea
1 Vlčková, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.