Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hmotnostní optimalizace dolního integrálního panelu křídla velkého dopravního letounu dle předpisu CS-25
Bohýl, Tomáš ; Katrňák, Tomáš (oponent) ; Vlček, Dalibor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací vyztuženého integrálního panelu křídla letounu L-610 vzhledem k jeho únavové životnosti. Analýza byla provedena pomocí MKP, programu AFGROW a jazyka PYTHON.
Kritéria hodnocení únavové životnosti nýtových spojů
Adámek, Petr ; Augustin, Petr (oponent) ; Vlček, Dalibor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem metodiky pro hodnocení únavové životnosti nýtových spojů. V první části je shrnuta teorie používaná pro hodnocení únavové životnosti, popis skladby provozních spekter zatížení a konstrukčních zásad při návrhu spojů za účelem dosažení optimální životnosti. Druhá část diplomové práce je zaměřena na návrh metodiky umožňující analytické řešení v uzavřeném tvaru vhodné pro prvotní návrh konstrukce a zároveň numerické řešení pro použití při detailních analýzách konstrukce. Použitelnost metodiky je demonstrována na příkladu výpočtu reálného konstrukčního uzlu a následném porovnání výpočtu s výsledky zkoušky.
Technická dokumentace částívyrobených z kompozitních materiálů
Vlček, Dalibor ; Urík, Tomáš (oponent) ; Klement, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje pravidla platná pro tvorbu technické dokumentace částí vyrobených z kompozitních materiálů. V první části je stručně shrnuta charakteristika těchto materiálů. V dalších částech jsou uvedeny principy zpracování dokumentace dle souboru evropských norem EN 4408. Cílem této práce je shrnutí zásad platných pro vedení konstrukční a technologické dokumentace dílů leteckých konstrukcí vyrobených z kompozitních materiálů ve formě stručné příručky.
Stanovení životnosti dolního integrálního panelu křídla letounu L410 NG filozofií damage tolerance
Vlček, Dalibor ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Augustin, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením damage tolerance analýzy dolního integrálního panelu křídla letounu L410 NG zahrnující výpočet růstových křivek únavových trhlin, analýzu zbytkové pevnosti konstrukce a návrh programu periodických prohlídek. DT analýza byla provedena s využitím MKP modelu křídla a programu AFGROW.
Methodology of analysis of wing structure with respect to Widespread Fatigue Damage (WFD)
Bulko, Martin ; Augustin, Petr (oponent) ; Vlček, Dalibor (vedoucí práce)
The thesis presents the methodology for analyses of the widespread fatigue damage (WFD) susceptible structures. Firstly, the airworthiness regulations related to WFD for airplanes certified in compliance with FAR 23 in the category commuter are introduced. Methods of fatigue calculation and crack growth prediction follow. Solutions to stress intensity factor for basic crack configurations are presented in a closed form or in a tabular form. Central part of the work is a development of the algorithm AIMA, which provides complex analysis of the structure with respect to multiple site damage. Validation is performed on the bottom wing panel splice joint fatigue test specimen, followed by the analysis of the real L 410 NG bottom wing panel splice joint.
Effect of vibrations on fatigue life of L 410 NG airplane flaps
Častulík, Lubomír ; Katrňák, Tomáš (oponent) ; Vlček, Dalibor (vedoucí práce)
The thesis deals with the design of methodology for determination of vibrations effect on fatigue durability and crack growth rate of L 410 NG airplane flaps. The introductory part contains necessary information about the airplane and loading of flaps. Means for quantitative description of fatigue process by the stress-life approach are described afterwards. Definition of general random process and description of techniques applied to data, which were obtained by a strain gauge survey, are presented to clarify the proposed methodology. The main part of the thesis contains a detailed description of the proposed methodology. At the same time, the methodology is applied to data obtained from the strain gauge survey on L 410 UVP-E20.
Proposal of flight testing programme of AirCar airplane
Barus, Viktor ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Vlček, Dalibor (vedoucí práce)
This research thesis is designed to introduce the reader to flying cars, flight performance theory and flight characteristics, and certification flight tests. The first chapter of this thesis deals with the introduction of the AirCar flying car. The second chapter focuses on an analysis of the certification specifications of CS-23 Amdt 6 with AMC2 by CS-23 Amdt 4. The third chapter introduces the flight tests, followed by the theoretical part in the fourth and fifth chapters dedicated to flight performance and flight characteristics. The last chapter is devoted to the design of the flight test programme.
Hmotnostní optimalizace dolního integrálního panelu křídla velkého dopravního letounu dle předpisu CS-25
Bohýl, Tomáš ; Katrňák, Tomáš (oponent) ; Vlček, Dalibor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací vyztuženého integrálního panelu křídla letounu L-610 vzhledem k jeho únavové životnosti. Analýza byla provedena pomocí MKP, programu AFGROW a jazyka PYTHON.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Vlček, Daniel
2 Vlček, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.