Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztahy Francie a USA v období prezidenta Sarkozyho
Vitásková, Anna ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Matějka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce "Vztahy Francie a USA v období prezidenta Sarkozyho" pojednává o proměnách francouzsko-amerických vztahů v časovém úseku od poloviny devadesátých let do roku 2009 s důrazem na první volební období prezidenta Nicolase Sarkozyho. Práce se zaměřuje zejména na analýzu proměny vztahů po roce 2001, sleduje výměnu prezidentů ve Francii i ve Spojených státech a hodnotí jejich vliv na transatlantické partnerství. Autorka se zaměřuje na vliv iráckého konfliktu na francouzsko-americké spojenectví a zkoumá další trasy vývoje zahraničních politik obou aktérů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Budoucí role českých vysokých škol při profesionalizaci znalostí a vytváření znalostních společností
Vitásková, Anna
Materiál kriticky hodnotí budoucí roli českých státních vysokých škol při vytváření znalostí a profesionalizaci znalostních společností. Konkrétně analyzuje a hodnotí různé modely tvorby znalostí (tj. výzkum) na českých státních vysokých školách, jako je modus 1 a modus 2, společně s různými formami profesionalizace znalostí (tj. rozvoj lidských zdrojů) a potřebnou mírou efektivity pro znalostní věk
Strategie inovace terciárního vzdělání: vytváření znalostí III. modu a osobní kapitál
Vitásková, Anna ; Harkins, A.
Cílem této studie je ukázat, jak je možné posílit osobní a společenský kapitál uznáním a rozvojem tvorby znalostí III. modu. Naše řešení je postaveno na devíti souborech utvářejících složek (‚framers') (technologie, kontext, proces, znalosti, kultura/hodnota, role, učení se, aplikace, politika/rozhodování) terciárních vzdělávacích služeb podporujících rutinní neustálou inovaci na úrovni jednotlivce. Předpokládá se, že jednoduché složky si mohou osvojit ‚obyčejní' jednotlivci, kteří uplatňují implicitní profesionalismus, a že jejich komunikaci a spolupráci s terciárním vzděláváním je proto možné rozšířit. Našimi základními předpoklady bylo, že postavení implicitních znalostí je v rámci jednotlivce a explicitní znalosti se objevují jako produkt jednotlivců, kteří se snaží selektivně uplatňovat své znalosti formou osobního a společenského kapitálu podporujícího neustálou inovaci.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vitásková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.