Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix konkrétní společnosti
Vidlička, Václav ; Hegrová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukci nového produktu společnosti, a jeho následné zavedení na příslušný trh služeb. Tvorba a návrh jsou zpracovány na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje jak výzkumnou a analytickou část, tak část podrobně zpracovaného vlastního návrhu produktu a jeho zavedení na příslušný trh. V práci jsou také velmi výrazně použity metody na základě analýzy marketingového mixu společnosti. Závěrem je v práci uvedeno ekonomické zhodnocení produktu samotného.
Marketingový výzkum
Vidlička, Václav ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané oblasti a obsahuje konstruktivní návrh řešení problémů a tím zvýšení poptávky po dané službě, právě díky odstranění výše uvedených nedostatků.
Marketingový mix konkrétní společnosti
Vidlička, Václav ; Hegrová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukci nového produktu společnosti, a jeho následné zavedení na příslušný trh služeb. Tvorba a návrh jsou zpracovány na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje jak výzkumnou a analytickou část, tak část podrobně zpracovaného vlastního návrhu produktu a jeho zavedení na příslušný trh. V práci jsou také velmi výrazně použity metody na základě analýzy marketingového mixu společnosti. Závěrem je v práci uvedeno ekonomické zhodnocení produktu samotného.
Marketingový výzkum
Vidlička, Václav ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané oblasti a obsahuje konstruktivní návrh řešení problémů a tím zvýšení poptávky po dané službě, právě díky odstranění výše uvedených nedostatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.