Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Základní příjem a jeho možné zavedení v České republice
Veselá, Marie ; Martinek, Michael (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
Tato práce se zabývá konceptem Základního příjmu. Vysvětluje, co je základní příjem, kde se vzala myšlenka jej zavést a popisuje jeho postavení ve světě v průběhu dějin. Věnuje se argumentům proč základní příjem zavádět a proč ho nezavádět. Zabývá se koncepty, které jsou základnímu příjmu blízké, jako je záporná daň z příjmu, účastnický příjem, částečný základní příjem či účastnický kapitál, ty pak se základním příjmem porovnává. Představuje experimentální zavedení základního příjmu, které ve světě proběhlo, či v budoucnu proběhne. Také se věnuje nastavení současné sociální politiky v České republice. Popisuje současné dávky, které by zavedení základního příjmu ovlivnilo. A na závěr se věnuje krokům, které by mohly vést k zavedení základnímu či částečného příjmu v České republice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Návrh komunikačního plánu pro svatební sezónu 2021
Veselá, Marie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro svatební sezónu 2021.Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, analytická část seznamuje s charakteristikou mé podnikatelské činnosti a činnostmi v oblasti komunikace se zákazníky. Na základě výsledků z analytické části práce je sestaven návrh komunikačního plánu pro nastávající svatební sezónu.
Marketingová komunikace podniku prostřednictvím Instagramu
Veselá, Marie ; Króner, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy fyftstore s.r.o. (dále jen Fyft) prostřednictvím sociální sítě Instagram. Firma Fyft vlastní e-shop a kamennou prodejnu v Brně. Jejich produkty podporují volnočasové aktivity, např. yoyo, Rubikovy kostky, deskové hry apod. Práce podává návrh na zlepšení propagace firmy na sociální sítí, vytvořením užitečné publikační šablony. Za dva měsíce naší spolupráce se povedlo zvednout počet sledujících až o 300 a překonat hranici 1000 sledujících.
Základní příjem a jeho možné zavedení v České republice
Veselá, Marie ; Martinek, Michael (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
Tato práce se zabývá konceptem Základního příjmu. Vysvětluje, co je základní příjem, kde se vzala myšlenka jej zavést a popisuje jeho postavení ve světě v průběhu dějin. Věnuje se argumentům proč základní příjem zavádět a proč ho nezavádět. Zabývá se koncepty, které jsou základnímu příjmu blízké, jako je záporná daň z příjmu, účastnický příjem, částečný základní příjem či účastnický kapitál, ty pak se základním příjmem porovnává. Představuje experimentální zavedení základního příjmu, které ve světě proběhlo, či v budoucnu proběhne. Také se věnuje nastavení současné sociální politiky v České republice. Popisuje současné dávky, které by zavedení základního příjmu ovlivnilo. A na závěr se věnuje krokům, které by mohly vést k zavedení základnímu či částečného příjmu v České republice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Estetická zkušenost zahrady: Mezi uměním a přírodou
Veselá, Marie ; Dadejík, Ondřej (vedoucí práce) ; Kubalík, Štěpán (oponent)
Práce se bude věnovat mimoumělecké estetice, konkrétně fenoménu zahrady. Zahrada je jedinečný prostor balancující mezi umělým a přírodním, diverzifikovaný prostor plný kontrastů a otázek žádajících si vysvětlení. Cílem práce je proto ujasnit nejen její smíšenou povahu, ale lokalizovat i specifičnost estetické dimenze při jejím oceňování. Nejprve bude určitým způsobem vymezeno pole estetična v umění a v přírodě, následně bude pozornost soustředěna právě na postavení zahrady mezi těmito dvěma oblastmi. Zvláštní pozornost pak bude věnována aspektu ohraničení, resp. rámce, ať už fyzickému či interpretačnímu. Práce bude sledovat ohraničení jako distinktivní faktor a zároveň společný prvek spojující zahradu s uměním a přírodou.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Veselá, Marie ; Látalová, Lucie (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
STUDENTI SOBĚ - STUDENTSKÉ CENTRUM POŘÍČÍ Nábřeží s výhledem na centrum města, reprezentativní hotel v sousedství a oproti tomu dopravou zatížená ulice Vídeňská. Dva protiklady, které se denně střetávají na společném nároží. Chvíli jsem naslouchala jejich dialogu a rozhodla se pokusit vyhovět oběma „stranám“. Navržený objekt se tedy směrem k řece „dívá“ a podél ulice Vídeňské „ubíhá“. Horizontálně zakřivené pásy jednotlivých podlaží kopírují plynutí okolního života - v čele objektu navozují prosklené plochy pocit zpomalení, až zastavení, kochání se, otevřenosti, z čela se pak pásy rozbíhají a výška zasklení se zmenšuje na standardní, čímž se pohyb zrychluje a prolámaná fasáda se stává kolemjdoucímu více nepřístupnou. Obytné buňky získávají díky tvarování více soukromí a širší výsek pohledů na okolí. Prolámání udává tepovou frekvenci nejen venkovního, nýbrž i vnitřního prostoru, kde představuje dominantní prvek centrální chodby a poskytuje průhledy do ostatních podlaží, hru světla a účinně zpomaluje a zrychluje pohyb v objektu. Sjednocujícím prvkem je centrální schodiště probíhající kaskádovitě všemi podlažími.
DŮM NA ÚPATÍ - MĚSTSKÝ DŮM V HISTORICKÉM CENTRU BRNA
Veselá, Marie ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Oplatek, Jiří (vedoucí práce)
Potenciál místa tkví nejen v jeho lokaci, nýbrž i dominantní pozici, kterou vůči svému okolí zastává. Nezastavěná parcela představuje jakýsi „uzel“, či „ostrov“ …rozvolnění přísně liniového charakteru Pekařské. Je místem, v němž se setkávají tři různorodé proudy - klasicistně vážná část přibíhající z Mendlova náměstí, dramaticky rozhádaný horní úsek, ústící do prostoru od Husovy třídy a nevýrazná Anenská, která, jakoby tam „prostě zabloudila“. Všechny „tři“ ulice jsou však s parcelou úzce spjaty a proměna místa jednoznačně znamená i jejich proměnu. Výrazným rysem pozemku je jeho vizuální exponovanost při pohledu od Mendlova náměstí, kdy parcela vytváří „obraz“ k němuž se pěšák přibližuje. Tento obraz by měl být zajímavý, proměňující se, aby upoutal pozornost člověka déle než jen na jednu dvě vteřiny. Obraz by měl v neposlední řadě také sdělovat - co se na daném místě odehrává, jaké jsou vazby jednotlivých objektů… je orientačním bodem a měl by toho ve vztahu k pěšáku využívat. Také by neměl být přitažlivý jen z dálky - když se člověk přiblíží do jeho těsné blízkosti, měl by být překvapen objevením něčeho nového, co z dálky nebylo patrné, měl by být zaujat detailem, či myšlenkou, kterou lze vyčíst až při blízkém kontaktu.

Viz též: podobná jména autorů
3 VESELÁ, Marcela
16 VESELÁ, Markéta
2 VESELÁ, Marta
19 VESELÁ, Martina
24 VESELÁ, Michaela
2 VESELÁ, Miluše
18 VESELÁ, Monika
2 Veselá, Magdalena
3 Veselá, Marcela
1 Veselá, Marika
16 Veselá, Markéta
2 Veselá, Marta
19 Veselá, Martina
24 Veselá, Michaela
1 Veselá, Milada
3 Veselá, Miroslava
2 Veselá, Miroslava,
18 Veselá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.