Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 198 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vznikající florbalové akademie
Fiala, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených metod primárního výzkumu a analýz mikroprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného vstupu a působení Florbalové akademie na trhu.
Podnikatelský plán na založení rodinné farmy na pěstování a zpracování levandule
Rygl, Luboš ; Veselá, Jitka (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření kompletního podnikatelského plánu na založení rodinné levandulové farmy v obci Římov. Teoretická východiska práce zachycují podnikatelský proces od nosné myšlenky podnikání, přes validaci myšlenky prostřednictvím nástroje Lean Canvas, vybraných analyticko-výzkumných metod až po konečnou strukturu podnikatelského plánu jako součást snižování rizik nastavení produktu a vstupu na trh. Analytická část práce obsahuje provedení analýz v kontextu podnikatelského prostředí, jejíž výsledky jsou zachyceny do SWOT matice. Návrhová část obsahuje vybranou tržní strategii začínajícího podniku a obchodní model, který je rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.
Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti taneční školy Danza
Pikalová, Hana ; Veselá, Jitka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku konkurenceschopnosti a návrh strategie pro její zvýšení pro taneční školu Danza. Základem pro tvorbu strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace dotazníkového šetření a z analýz obecného, oborového a interního prostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, návrhy jednotlivých prvků strategie podle složek marketingového mixu. Návrh strategie je předpokladem k posílení konkurenceschopnosti taneční školy Danza a vytvoření její stabilní pozice na trhu.
Marketingová strategie produktu
Jančová, Kateřina ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného zavedení nového produktu ve společnosti.
Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty
Valluch, František ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Vinařství Fuzgrunty. K zjištění stavu společnosti využívá analýzu marketingového mixu, a vnějších i vnitřních analýz společnosti. V návrhové části se poté práce zabývá konkrétními návrhy na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení chodu společnosti a navýšení prodejnosti.
Návrh marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích
Polický, Martin ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá návrhem marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích. Jako konkrétní společnost si autor zvolil firmu Hakr Trade, s.r.o., která byla na začátku roku 2014 přejmenována na KRETZ, s.r.o. V práci je zpracována problematika marketingu a marketingového plánování. Cílem práce je, kromě zpracování literární rešerše na danou problematiku, aplikovat teoretické poznatky z oblasti marketingu na marketingové procesy v zahraničním obchodě u společnosti KRETZ, zhodnotit současný stav marketingových činností s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení ke komunikaci změny názvu společnosti, zvýšení povědomí zákazníků o produktech a zvýšení prodejů v zahraničí. Nezbytnou součástí doporučení je i kalkulace nákladů na navrhované změny.
Podnikatelský záměr malého podniku
Dušková, Ivana ; Veselá, Jitka (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je příprava a tvorba podnikatelského záměru na založení konkrétního malého podniku. Práce obsahuje charakteristiku pojmů, které souvisejí se zakládáním podniku, popisuje podnikatelský záměr a jeho strukturu. Obsahuje analýzu současné situace v konkrétním oboru podnikání, která ovlivňuje založení podniku, a dále pak návrh vlastního podnikatelského záměru výrobního podniku.
Komunikační mix firmy Danza Brno o.s.
Jančová, Kateřina ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou firmou využívány, a které nejsou. Obsahuje návrhy na vylepšení již používaných metod komunikace se zákazníkem a navrhuje možné další postupy a metody, jak tuto komunikaci zlepšit.
Marketingový mix společnosti PBK BM s.r.o.
Bartolšic, Roman ; Sklenář, Radek (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti PBK s.r.o. podnikající v oblasti kovárenství a slévárenství. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení na tomto trhu.
Komunikační strategie podniku
Kubíček, Jan ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu komunikační strategie pro Hotel U Divadla ve Znojmě. První část práce popisuje teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje. V další je zpracován marketingový mix podniku, analýzy marketingového prostředí a také marketingový průzkum. V závěrečné části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy na zvýšení povědomí o existenci podniku mezi potenciálními zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 198 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
51 VESELÁ, Jana
10 VESELÁ, Jaroslava
8 VESELÁ, Jitka
51 Veselá, Jana
2 Veselá, Jarmila
10 Veselá, Jaroslava
4 Veselá, Josefína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.