Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Štěpánek, Martin ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sledování efektivity prostředků na marketing a zvyšování hodnoty značky podniku. V teoretické části jsou popsány poznatky o problematice podniku, značky a její hodnoty. Dále pak navazuje výčet prvků souvisejících se zvyšováním hodnoty značky. Teoretickou část uzavírají metody pro ocenění hodnoty značky a metodika rozhovoru. V praktické části se práce věnuje analýzou vybrané stavební firmy, ocenění její značky v porovnání s jinou firmou podobného charakteru a testování hypotéz. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy marketingové nástroje pro efektivní zvyšování hodnoty značky firmy.
Hodnota životního cyklu zákazníka
Bellová, Simona ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou celoživotnej hodnoty zákazníka v stavebnej spoločnosti a všeobecne vo firmách. Teoretická časť je zameraná na význam hodnoty zákazníka pre spoločnosť a na odlišné typy výpočtov celoživotnej hodnoty. V praktickej časti sú spracované konkrétne výpočty celoživotnej hodnoty zákazníkov v stavebnej spoločnosti, ich analýza a vyhodnotenie.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Štěpánek, Martin ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sledování efektivity prostředků na marketing a zvyšování hodnoty značky podniku. V teoretické části jsou popsány poznatky o problematice podniku, značky a její hodnoty. Dále pak navazuje výčet prvků souvisejících se zvyšováním hodnoty značky. Teoretickou část uzavírají metody pro ocenění hodnoty značky a metodika rozhovoru. V praktické části se práce věnuje analýzou vybrané stavební firmy, ocenění její značky v porovnání s jinou firmou podobného charakteru a testování hypotéz. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy marketingové nástroje pro efektivní zvyšování hodnoty značky firmy.
Hodnota životního cyklu zákazníka
Bellová, Simona ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou celoživotnej hodnoty zákazníka v stavebnej spoločnosti a všeobecne vo firmách. Teoretická časť je zameraná na význam hodnoty zákazníka pre spoločnosť a na odlišné typy výpočtov celoživotnej hodnoty. V praktickej časti sú spracované konkrétne výpočty celoživotnej hodnoty zákazníkov v stavebnej spoločnosti, ich analýza a vyhodnotenie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vencl, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.