Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis and design of the online marketing strategy for the company AQT.sk
Múdry, Daniel ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Veleba, Karol (oponent)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou strategií a online aktivitami společnosti AQT.sk. Cílem práce je analýza této strategie, jednotlivých nástrojů a aktivit, které firma využívá a návrh dalších kroků ke zlepšení výkonu a efektivity online marketingu jako prvku komunikačního mixu. Teoretická část práce stručně popisuje vývoj online marketingu a zároveň detailně představuje jednotlivé online marketingové nástroje a jejich možnosti. V praktické části práce je zpracována situační analýza zaměřená na odvětví, konkurenci a zákazníky společnosti AQT.sk. Hlavní část práce tvoří analýza a hodnocení současných online marketingových aktivit, na které v poslední kapitole navazuje návrh nové online marketingové strategie na základě modelu See-Think-Do-Care s konkrétními doporučeními pro jednotlivé online kanály.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.