Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrace zdravotně znevýhodněných do volnočasových mezinárodních projektů
Velagyiová, Jana ; Dvořáčková, Hana (vedoucí práce) ; Cintlová, Jitka (oponent)
Tématem Integrace zdravotně znevýhodněných do mezinárodních výměnných projektů bych chtěla upozornit na důležitost integrace zdravotně znevýhodněných nejenom do školských zařízení, kde integrovaní získávají zejména vědomostní vzdělání, ale také do programů, jež se zabývají volným časem dětí a mládeže a do programů, kde probíhá vzdělání neformální a zábavnou cestou. V ČR je nejvíce propracovaná integrace zdravotně znevýhodněných do škol, dle mého názoru je ale třeba věnovat se jí i v jiných oblastech. Dalším bodem, na který ve své práci upozorňuji je, potřeba volného času v životě člověka. Mám na mysli zejména volný čas vyplněný nějakou aktivitou, která je buď zdraví prospěšná, přináší radost nebo je pro danou osobu jinou formou odpočinku. Posledním bodem praktické části je otázka zdravotního znevýhodnění v životě člověka. Praktická část se věnuje programu EU - Mládež v akci, který umožňuje mladým lidem krátkodobě či dlouhodobě vycestovat do zahraničí. V rámci tohoto programu se uskutečňují i mládežnické volnočasové výměny, do kterých lze integrovat i zdravotně znevýhodněné jedince. Také zde líčím, co obnáší mezinárodní výměna. Jsou zde popsané požadavky kladené na účastníky, ale i na organizátory výměny, podmínky, které musí splnit každý žadatel o grant. V úplném závěru jsou jmenované některé organizace...
Integrace zdravotně znevýhodněných do volnočasových mezinárodních projektů
Velagyiová, Jana ; Dvořáčková, Hana (vedoucí práce) ; Cintlová, Jitka (oponent)
Tématem Integrace zdravotně znevýhodněných do mezinárodních výměnných projektů bych chtěla upozornit na důležitost integrace zdravotně znevýhodněných nejenom do školských zařízení, kde integrovaní získávají zejména vědomostní vzdělání, ale také do programů, jež se zabývají volným časem dětí a mládeže a do programů, kde probíhá vzdělání neformální a zábavnou cestou. V ČR je nejvíce propracovaná integrace zdravotně znevýhodněných do škol, dle mého názoru je ale třeba věnovat se jí i v jiných oblastech. Dalším bodem, na který ve své práci upozorňuji je, potřeba volného času v životě člověka. Mám na mysli zejména volný čas vyplněný nějakou aktivitou, která je buď zdraví prospěšná, přináší radost nebo je pro danou osobu jinou formou odpočinku. Posledním bodem praktické části je otázka zdravotního znevýhodnění v životě člověka. Praktická část se věnuje programu EU - Mládež v akci, který umožňuje mladým lidem krátkodobě či dlouhodobě vycestovat do zahraničí. V rámci tohoto programu se uskutečňují i mládežnické volnočasové výměny, do kterých lze integrovat i zdravotně znevýhodněné jedince. Také zde líčím, co obnáší mezinárodní výměna. Jsou zde popsané požadavky kladené na účastníky, ale i na organizátory výměny, podmínky, které musí splnit každý žadatel o grant. V úplném závěru jsou jmenované některé organizace...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.