Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Creating 3D Diorama from Single Image with Deep Learning
Vejbora, Martin ; Šikudová, Elena (vedoucí práce) ; Holeňa, Martin (oponent)
Cílem této práce je automatizovat proces generování 3D dioramatických scén z jedné fotky. Po rozsáhlé analýze stávajících přístupů jsme se rozhodli zkombinovat výstup modelů hlubokého učení pro panoptickou segmentaci a odhad hloubky. V průběhu práce jsme narazili na určitá omezení v modelu odhadujícím hloubku, která jsme vyřešili finetunováním na novém datasetu. Výsledné diorama konstruujeme tak, že rozdělíme objekty identifikované seg- mentací do samostatných obrázků s průhledným pozadím. Tyto obrázky pak umístíme do 3D scény tak, aby jejich vzájemná vzdálenost odpovídala odhad- nuté hloubce jednotlivých objektů. Naše řešení jsme implementovali formou add-onu pro Blender. Diplomová práce byla vypracována ve spolupráci s fir- mou polygoniq.
Carty - Arcade Racing Game
Vejbora, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Cílem této bakalářské práce je implementovat arkádovou závodní hru v herním enginu Unity. Stejně jako ostatní hry tohoto žánru nabízí naše hra několik různých typů hry pro jednoho hráče, systém bonusů v závodě a hru více hráčů na jednom zařízení. Ovládání a chování aut je arkádové. Kromě výše zmíněných tradičních prvků obsahuje naše hra editor pro stavění aut. Auta se v něm dají stavět nejen z předpřipravených dílů, hráči si mohou nové díly také sami vytvořit a nahrát do naší hry. Z těchto dílů pak můžou postavit auto a závodit s ním. Pro nahrávání dílů jsme připravili Unity projekt, v něm pak mohou hráči využít našeho rozšíření pro Unity editor. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.