Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vesmírná real-time strategická hra
Vavrek, Michal ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V dnešní době na trhnu nalezneme veliké množství real-time strategických her (dále RTS hry). Mnoho z nich je velmi podobných a obsahují stejné prvky. Proto jsme se rozhodli vytvořit RTS hru, která bude obsahovat prvky typické RTS hry, a navíc prvky, o kterých se domníváme, že hrám tohoto žánru sházejí. Jedná se hlavně o rozšiřitelnost hry o nové objekty, akce a mise. K tomu se nám ukázalo jako velice vhodné run-time kompilování prvků během načítání misí z XML dokumentů. Chtěli bychom také ve hrách mít možnost nastavovat a měnit některé vlastnosti objektů. Pro řešení tohoto problému se nám jevilo nejideálnější využít skriptování během hry. Na základě těchto rozhodnutí jsme jako součást naší práce vytvořili RTS hru naprogramovanou v jazyce C# pro platformu .NET, která splňuje naše požadavky. Hra je pouze prototypem, protože neobsahuje implementaci umělé inteligence, ale aktuální implementace plně dostačuje k demonstraci námi přidávaných prvků a vlastností RTS hry. Ke hře je zároveň i přiloženo několik naimplementovaných objektů a misí, které je používají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Evolution Management in NoSQL Document Databases
Vavrek, Michal ; Holubová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Martin (oponent)
NoSQL databáze jsou široce používány v mnoha aplikacích jako technolo- gie pro ukládání dat. Jejich použití a popularita stále roste. Prvním cílem této práce je shromáždit a analyzovat existující řešení a technologie pro evoluci schéma v NoSQL databázích. Dále představujeme obecné řešení pro evoluci schéma v multi-model databázích s jednotným rozhraním pro nejběžnější da- tové modely. Navržené řešení je jednoduše použitelné a pokrývá scénáře běžných migrací. Součástí práce je i implementace optimalizovaného prototypu navrho- vaného přístupu a demonstrace jeho vlastností na datech z reálného světa. 1
Vesmírná real-time strategická hra
Vavrek, Michal ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V dnešní době na trhnu nalezneme veliké množství real-time strategických her (dále RTS hry). Mnoho z nich je velmi podobných a obsahují stejné prvky. Proto jsme se rozhodli vytvořit RTS hru, která bude obsahovat prvky typické RTS hry, a navíc prvky, o kterých se domníváme, že hrám tohoto žánru sházejí. Jedná se hlavně o rozšiřitelnost hry o nové objekty, akce a mise. K tomu se nám ukázalo jako velice vhodné run-time kompilování prvků během načítání misí z XML dokumentů. Chtěli bychom také ve hrách mít možnost nastavovat a měnit některé vlastnosti objektů. Pro řešení tohoto problému se nám jevilo nejideálnější využít skriptování během hry. Na základě těchto rozhodnutí jsme jako součást naší práce vytvořili RTS hru naprogramovanou v jazyce C# pro platformu .NET, která splňuje naše požadavky. Hra je pouze prototypem, protože neobsahuje implementaci umělé inteligence, ale aktuální implementace plně dostačuje k demonstraci námi přidávaných prvků a vlastností RTS hry. Ke hře je zároveň i přiloženo několik naimplementovaných objektů a misí, které je používají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
1 Vavrek, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.