Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Správní dozor v oblasti reklamy
Valušová, Pavla ; Rajchl, Jiří (vedoucí práce) ; Staša, Josef (oponent)
Diplomová práce na téma "Správní dozor v oblasti reklamy" se zabývá problematikou regulace reklamy se zaměřením na specifika výkonu správního dozoru v dané oblasti, přičemž podává komplexní popis a analýzu současné právní úpravy, a to jak hmotněprávní, tak procesněprávní. Práce se věnuje obecným pravidlům, která zákonodárce stanovuje pro obsah a šíření reklamy, stejně jako pravidlům zvláštním, vztahujícím se k cíleně vybraným skupinám výrobků. Pozornost je tak věnována zejména pravidlům reklamy na alkohol, tabákové výrobky, humánní léčivé přípravky a potraviny, tedy těch skupin výrobků, které obsahují vysoce komplexní, striktní či jinak právně zajímavou úpravu a současně se nejčastěji objevují v judikatuře správních soudů. Právě z popisu a analýzy těchto pravidel je dobře patrná složitost právní úpravy, která v podstatném rozsahu pramení z výkladové nejednoznačnosti dané neurčitostí základních pojmů. Tato nejednoznačnost a neurčitost má pak dopad i do praktické aplikace, což je demonstrováno na množství příkladů z praxe a na vybrané judikatuře správních soudů. V návaznosti na popis a analýzu pravidel reklamy se práce zaměřuje i na specifika výkonu správního dozoru s důrazem na odchylky od obecných pravidel. Pozornost je upřena zejména na vymezení působnosti dozorových orgány, jejíž značná...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.