Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr na výstavbu a provoz bazénu
Valová, Aneta ; Brumovský, Radek (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr vybrané společnosti, kdy celkový obsah práce je odrazem reálného projektu. Cílem je vytvořit teoretické zázemí pro daný projekt, provést analýzy problémů, trhu - zejména konkurence. Dále se zaměřit na marketing, propagaci a eliminaci rizik. V analytické části je nastíněn finanční plán a časový harmonogram, který patří mezi nedílnou součást podnikatelského záměru.
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.
Podnikatelský záměr na výstavbu a provoz bazénu
Valová, Aneta ; Brumovský, Radek (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr vybrané společnosti, kdy celkový obsah práce je odrazem reálného projektu. Cílem je vytvořit teoretické zázemí pro daný projekt, provést analýzy problémů, trhu - zejména konkurence. Dále se zaměřit na marketing, propagaci a eliminaci rizik. V analytické části je nastíněn finanční plán a časový harmonogram, který patří mezi nedílnou součást podnikatelského záměru.
Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
VALOVÁ, Aneta
Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové komunikace. Na základě zjištěných poznatků a provedeného dotazníkového šetření u návštěvníků města Tábora jsou představeny návrhy na změny v komunikačním mixu.
Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě meziměstské elektrické dráhy Tábor - Bechyně
VALOVÁ, Aneta
Předmětem práce je analýza složek primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v zázemí technické památky meziměstské elektrické dráhy Tábor - Bechyně. Charakterizovány jsou hlavni přírodní, kulturně-historické a také sekundární předpoklady rozvoje cestovního ruchu na území Táborska. Na základě dotazníkového šetření je vybrán segment návštěvníků a navržena inovace skladby produktu.

Viz též: podobná jména autorů
7 VALOVÁ, Aneta
9 Valová, Alena
2 Valová, Anežka
3 Valová, Anna
3 Válová, Adriana
1 Válová, Andrea
7 Válová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.