Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Relationship between personality and social network characteristics
VALENTOVÁ, Klára
This thesis investigated whether an individual's personality (assessed on four personality dimensions: Friendliness, Activity/Excitability, Confidence, Openness) can be related to its social network position in Barbary macaques (Macaca sylvanus). The effect of sex and rank was also evaluated. The network position of individuals was described by individual network characteristics values generated via social network analysis. Additionally, the phenotypic based assortment within the studied group was examined. The results showed that personality is related with the position of the individual in its social group and assortment based on several personality dimensions was found in studied networks.
Plavecký trénink mládeže v kategoriích U11 - U15 v oddílech moderního pětiboje v České republice
Valentová, Klára ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Zenáhlík, Aleš (oponent)
Název: Plavecký trénink mládeže v kategoriích U11 - U15 v oddílech moderního pětiboje v České republice. Cíle: Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem probíhá plavecký trénink moderních pětibojařů v kategoriích U11 - U15 v největších a nejúspěšnějších oddílech v České republice. Na základě vyhodnocení zjištěných dat a jejich porovnáním se závodními výsledky dále vyvodit závěr o tom, který způsob plavecké přípravy mladých moderních pětibojařů je tím nejefektivnějším. Respektive potvrdit nebo vyvrátit domněnku, že čím vyšší hodnoty tréninková příprava vykazuje, tím lepších závodních výsledků je dosahováno. Současně byl vedle samostatné plavecké disciplíny stejný postup aplikován i pro moderní víceboj jako celek. Metody: Data o tréninkovém procesu vybraných oddílů byla získávána metodou dotazování. Data závodních výsledků těchto oddílů byla získána prostřednictvím veřejného přístupu k nim na oficiálních webových stránkách Českého svazu moderního pětiboje. Zpracování a vyhodnocení tréninkových dat proběhlo jejich převedením na porovnatelnou kvantitativní úroveň pomocí bodování, přidělování vah faktorům, či průměrování. Zpracování závodních dat proběhlo analýzou závodních výsledků. Pro vyvození závěrů byla použita metoda srovnávání zjištěných dat. Výsledky: Výsledkem práce je vyhodnocení a srovnání dat...
Zbraslavský renesační oltář. Kmen Jesse - rodokmen Ježíše Krista
Valentová, Klára ; Royt, Jan (vedoucí práce) ; Nespěšná Hamsíková, Magdaléna (oponent)
Klára Valentová Zbraslavský renesanční oltář Bakalářská práce Resume V první polovině 16. století byl cisterciáky objednán pro zbraslavský klášterní kostel sv.Jakuba oltář zasvěcený sv. Jakubu. Je to patrně jedno z prvních řezbářských děl tohoto typu na našem území, vykazující již znaky renesance spolu s doznívající gotikou. Jedná se o dílo zcela mimořádné jak svým provedením, tak ikonografickým obsahem. Zhotoveno je ve stylu starých arch jako plochá prolamovaná řezba převážně z lipového dřeva, po celé ploše pokryto barevnou polychromií, zlacením a stříbřením. Oltář se skládá z predelly stojící na kamenné mense, tří oltářních nástavců a je vysoký přibližně sedm metrů. Predella je přeložena architrávem nesoucím první oltářní nástavec se čtyřmi sloupy. Na vnitřních dvou vyšších sloupech je čtvercový nástavec o dvou menších sloupech a na něm nejvyšší nástavec půlkruhový. V hlavním plánu oltáře je kmen vyrůstající z hrudi Jesseho, vinoucí se zdola nahoru mezi oltářní architekturou a nesoucí plody Davidova rodu. Bylo vybráno osm židovských králů, čtyři předexiloví a dva poexiloví. Rodokmen vrcholí sv.Josefem a Pannou Marií a celý oltář pak "Trůnem milosti", symboly čtyř evangelistů, Ježíšem dítětem a holubicí. Panna Maria stojí v centru oltáře jako Assumpta a po bocích má apoštoly, bratry Zebedeovy, po levém...
Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Valentová, Klára ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty základní problémy, vytyčeny cíle a uvedeny způsoby řešení podle nástrojů marketingového mixu.
Realita a literární fikce socializace české vesnice v letech 1948 - 1960
VALENTOVÁ, Klára
Předkládaná diplomová práce se zabývá realitou a literární fikcí socializace české vesnice v letech 1948?1960, snaží se o vystižení jejích charakteristik a vzájemných reflexí. Na základě rozboru pramenů (kroniky, osobní pozůstalost, dobový tisk) a dobové beletrie jsou sledovány události a děje, které jsou pro problematiku této doby typické. Práce je rozdělena na tři části. První část je věnována skutečným událostem, politickému a společenskému vývoji, který měl vliv na vesnici. Prostor je zde dán mikrohistorické studii života konkrétního sedláka, který je srovnáván s vybranou literární postavou vesnického budovatelského románu. Druhá část pojednává o vývoji literatury, představuje budovatelské romány, analyzuje vybrané dílo a rekonstruuje literární obrazy. Třetí část komparuje předchozí kapitoly, hledá vzájemné shody a rozdíly a dotýká se problematiky deformace na základě ideologie.

Viz též: podobná jména autorů
8 VALENTOVÁ, Klára
2 Valentová, Kamila
2 Valentová, Kamila Anna
1 Valentová, Karolína
7 Valentová, Kateřina
8 Valentová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.