Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y
Květoňová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacovský, Josef (oponent)
Ústředním tématem bakalářské práce je vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y. V teoretické části jsou nejprve uvedeny a definovány pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací, která se dále blíže zaměřuje na oblast reklamy. Následně je popsáno spotřební chování a jeho predispozice a nastíněny charakteristické rysy generace X a Y. Cílem praktické části je postihnout směry vnímání aktivit marketingové komunikace u generace X a Y a jejich vliv na spotřební chování obou generací. Rozdíly mezi jednotlivými generacemi jsou zkoumány pomocí sekundárních dat MML-TGI a dotazníkového šetření. Na základě výsledků obou výzkumů jsou popsány rozdíly mezi generacemi a vytvořena doporučení, jak vhodně zacílit marketingovou komunikaci na mladší a starší generaci.
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
Vacovský, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vítek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vacovský, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.