Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing ve vybrané společnosti
VRTALOVÁ, Petra
Tématem diplomové práce je online marketing ve vybrané společnosti. Konkrétně se jedná o společnost Koh-i-noor Hardtmuth a.s. se sídlem v Českých Budějovicích. Hlavním cílem této práce je charakterizovat online marketing ve vybrané společnosti a na základě vybraných analýz navrhnout zlepšení současného stavu. K dosažení tohoto cíle bylo provedeno dotazníkové šetření na území České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit především povědomí veřejnosti a získat ucelený přehled o marketingových aktivitách společnosti Koh-i-noor Hardtmuth v online prostředí. Nejen z těchto zjištění, ale i na základě osobních rozhovorů se členy marketingového a vývojového oddělení dané společnosti je sestaven hlavní návrh práce. Pro vyčíslení nákladů na uvedený návrh byla oslovena nezávislá IT společnost, se kterou byly provedeny individuální konzultace o možném postupu implementace a stanoven rozpočet. Následná uvedená doporučení se týkají oblastí online marketingových nástrojů, které společnost Koh-i-noor Hardtmuth v současné době využívá. V poslední části práce jsou uvedena rozšířená doporučení pro budoucí rozvoj společnosti Koh-i-noor Hardtmuth se zaměřením na nástroje komunikačního mixu pro oblasti Online Public Relations, Online Direct Marketing, Internetová podpora prodeje a Internetová online reklama.
Význam a využití PR pro vybranou organizaci
VRTALOVÁ, Petra
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jakým způsobem vybraná organizace STAN - Special Team for Adventure in Nature využívá public relations a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení a případné změny. Práce je orientována na organizaci a veřejnost. Zaměřena na aplikaci komunikačních technik, pomocí kterých organizace buduje a udržuje příznivé vztahy s veřejností. Pomocí systému PENCILS je zjištěno, jak daná organizace STAN využívá, publikace, výroční zprávy, sponzorství, materiály pro novináře, společenskou odpovědnost firmy a mnohé další nástroje public relations. Data byla získána pomocí strukturovaného rozhovoru s ředitelem vybrané organizace STAN. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy pro budoucí vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.