Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Všelicha, Mikuláš ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Práce se věnuje marketingové teorii budování značky, která je posléze aplikována na konkrétní příklad virtuální hudební skupiny Gorillaz. Cílem bylo zjistit, zda jsou její aktivity v souladu s touto teorií a zda lze úspěch této netradiční skupiny vysvětlit právě pomocí marketingové teorie budování značky. K odpovědi na tyto otázky jsem se snažil dojít hledáním průniků teorie budování značky a aktivit hudební skupiny Gorillaz. Pro teorii jsem vycházel z publikací předních marketingových expertů v oblasti značky a také z několika prací studujících specifika hudebního trhu 21. století. Aktivity a strategii Gorillaz jsem popisoval na základě analýzy knih a studií, které o skupině vyšly, jejích internetových stránek, profilů na sociálních sítích, rozhovorů s jejími tvůrci a internetových článků o kapele. V práci dokazuji, že to, jakým způsobem byla vybudována hudební značka Gorillaz, do značné míry odpovídá doporučeným postupům z marketingové teorie budování značky. Ačkoli se na jejím vzniku nepodílel marketingový tým a nelze říct, že se jedná o výsledek marketingové strategie, přesto lze Gorillaz považovat za dobrý příklad správného budování značky. Přínos práce spatřuji v prozkoumání vztahu hudební skupiny a marketingu. Zkoumat do takové hloubky koncept hudebního interpreta jako značky je ojedinělé....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.