Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie
Vítová, Michaela
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití chatovacích robotů jako komunikačního kanálu při oslovování finančních institucí. Dále se zaměřuje na změny v této oblasti, které s sebou přinesla pandemie nemoci COVID-19. Analyzováno bude povědomí českých spotřebitelů o chatovacích robotech, ochotě k jejich využívání, typické zvyklosti komunikace s finančními institucemi a jejich změny v důsledku pandemie. Stanovený cíl práce bude naplněn pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s respondenty.
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Vítová, Michaela
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace zboží a služeb na internetu a právních aspektech této propagace. Nejprve bude uveden přehled nástrojů online marketingu a popsány termíny jako marketing ve vyhledávačích, PPC reklama, SEO, obsahový marketing, přímý marketing, word-of-mouth marketing, bannerová reklama a další. Dále bude shrnuta právní úprava týkající se regu-lace reklamy. Teoretické poznatky pak budou aplikovány při tvorbě online marketingové strategie pro společnost Nasyp si.

Viz též: podobná jména autorů
1 VÍTOVÁ, Marcela
2 VÍTOVÁ, Marie
1 Vítová, Mariana
3 Vítová, Markéta
1 Vítová, Michala
3 Vítová, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.