Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvádějící učitel
Vítová, Drahoslava ; Zvírotský, Michal (vedoucí práce) ; Thorovská, Alena (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje pozici uvádějícího učitele a nahlíží do problémů začínajících učitelů. Tato pozice je dnes často zmiňována nejen ve spojení s kariérním růstem učitelů, ale především ve spojitosti s velkým odchodem začínajících učitelů po prvních letech ve školství. Teoretická část se zaměřuje nejen na definici začínajícího učitele a popis adaptačního období, ale i na odborné názory a informace o osobnosti učitele. Dále se teoretická část pozastavuje nad problémy a nedostatky začínajících učitelů, které jsou spojeny se vstupem do praxe. Závěrečné kapitoly teoretické části se věnují samotné pozici uvádějícího učitele. Je zde popsána náplň jeho práce a jeho role na škole. Praktická část se zaměřuje na zkušenosti začínajících učitelů s jejich adaptačním obdobím a jejich uvádějícím učitelem. Pokusíme se nahlédnout do procesu uvádění a zjistit, jak začínající učitelé vnímají roli uvádějícího učitele, co od něho očekávají a jaké mají na něj požadavky. K tomu bylo použito kvalitativního výzkumu v podobě dotazníků. V závěru práce jsou shrnuty požadavky začínajících učitelů na uvádějícího učitele, a zároveň i pohled či připomínky uvádějícího učitele na samotný proces uvádění nových kolegů do praxe. KLÍČOVÁ SLOVA uvádějící učitel, začínající učitel, adaptační období, proces uvádění

Viz též: podobná jména autorů
1 VÍTOVÁ, Dagmar
2 Vítová, Dana
3 Vítová, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.