Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažersko marketingová koncepce produkce pro rozvoj motocyklového sportu
Kraft, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Vávrová, Věra (oponent)
Název: Manažersko-marketingová koncepce produkce pro rozvoj motocyklového sportu Cíle: Cílem práce je posoudit možnost propojení koncepce motocyklového sportu pro všechny s vybraným segmentem produkce sportovního náčiní (motocyklů) a navrhnout manažersko-marketingovou koncepci tuzemského výrobce motocyklů pro tento vybraný segment, aby se jím ovlivňovaný sport úspěšně rozvíjel. Tento kombinovaný funkčně objektový cíl v sobě zahrnuje jak funkční stránku: posouzení možnosti propojení koncepce sportu pro všechny s vybraným segmentem produkce sportovního náčiní, tak stránku objektovou: navrhnout manažersko-marketingovou koncepci tuzemského výrobce motocyklů pro vybraný segment. Metody: V práci jsou využity jak obecně vědní metody, tak specifické metody používané v ekonomických vědách. Z empirických metod je použit v rámci prováděné studie experiment a dotazníkový průzkum s užitím abdukce, jako zástupce skupiny teoretických, resp. logických metod. Z explanačních metod jsou v práci aplikovány analýza, syntéza a abstrakce; kvantitativní data byla využita pro dedukci možných kauzálních vztahů, indukce napomohla formulaci závěrů relevantních pro cíl práce. Významnou metodou práce je rovněž komparace, zejména komparace v čase, ale také analogie a specifikace směřující k vymezení místa motocyklového sportu v...
Václav Příhoda a Anton Semjonovič Makarenko-pedagogické myšlenky a jejich možný vliv na koncepci výchovy židovských dětí v terezínském ghettu
Vavrová, Věra ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Ústředním tématem této diplomové práce je kolektivní výchova dětí a mládeže. V tomto případě je zasazena do historického kontextu, konkrétné do terezínského židovského ghetta v letech 1942 - 1944. Tamní vychovatelé zde při práci s dětskými kolektivy využívali prostředky a principy kolektivní výchovy shodné s těmi, které známe z díla Antona Semjonoviče Makarenka a Václava Příhody. Výchovné koncepce obou významných pedagogů jsou v diplomové práci představeny jako případná teoretická východiska pro práci v terezínských dětských domovech. Porovnání všech tří koncepcí, tedy příhodovské, makarenkovské a terezínské na tuto možnost poukazuje a v mnohém ji podporuje.
Manažersko marketingová koncepce produkce pro rozvoj motocyklového sportu
Kraft, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Vávrová, Věra (oponent)
Název: Manažersko-marketingová koncepce produkce pro rozvoj motocyklového sportu Cíle: Cílem práce je posoudit možnost propojení koncepce motocyklového sportu pro všechny s vybraným segmentem produkce sportovního náčiní (motocyklů) a navrhnout manažersko-marketingovou koncepci tuzemského výrobce motocyklů pro tento vybraný segment, aby se jím ovlivňovaný sport úspěšně rozvíjel. Tento kombinovaný funkčně objektový cíl v sobě zahrnuje jak funkční stránku: posouzení možnosti propojení koncepce sportu pro všechny s vybraným segmentem produkce sportovního náčiní, tak stránku objektovou: navrhnout manažersko-marketingovou koncepci tuzemského výrobce motocyklů pro vybraný segment. Metody: V práci jsou využity jak obecně vědní metody, tak specifické metody používané v ekonomických vědách. Z empirických metod je použit v rámci prováděné studie experiment a dotazníkový průzkum s užitím abdukce, jako zástupce skupiny teoretických, resp. logických metod. Z explanačních metod jsou v práci aplikovány analýza, syntéza a abstrakce; kvantitativní data byla využita pro dedukci možných kauzálních vztahů, indukce napomohla formulaci závěrů relevantních pro cíl práce. Významnou metodou práce je rovněž komparace, zejména komparace v čase, ale také analogie a specifikace směřující k vymezení místa motocyklového sportu v...
Výchova v terezínském ghettu (na základě analýzy časopisů vydávaných dětmi)
Vavrová, Věra ; Váňová, Růžena (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem výchovy a vzdělávání židovských dětí v terezínském ghettu v období Protektorátu Čechy a Morava. Je zaměřena na to, jakým způsobem se odráží výsledky působení terezínských vychovatelů a učitelů v časopisech, které zde tajně psaly židovské děti v letech 1942 - 1944. Odraz výchovy v časopisecké tvorbě dětí je doložen na ukázkách ze čtyř vybraných časopisů a jejich obsahové analýze. Z ní je patrný pozitivní vliv terezínské výchovné koncepce ("výchova v a pro společenství") a osobního příkladu dospělých, kteří s dětmi pracovali - vychovatelů i učitelů.
Vnímání předmětu, či vidění věci?
Vávrová, Věra ; Benyovszky, Ladislav (vedoucí práce) ; Pětová, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem struktury "něco jako něco" tak, jak je představená v Heideggerově Logice (GA 21) a ukazuje, že tato struktura byla vypracována na základě Brentanovy Psychologie 1 a Husserlových Logických zkoumání. Popisujeme, jak se tato struktura vyvíjí z Brentanova základního rozdělení fyzických a psychických fenoménů. Mentální fenomény představují základní sféru našeho poznávání a rozeznávání předmětů, které jsou jim imanentní. Předmět zastupuje stálost proti poudu prožitku (vztah předmět - prožitek). Tak je tedy předmět v prožívání dán tak, jak se jeví, jako co je prožíván. Toto je Brentanovo základní stanovisko, které přejímá Husserl, když výslovně dělí intencionální akt do jeho konstitutivních částí; pojetí a danosti. Objektu je dosahováno jako výkonu intencionálního aktu. Když je vztah mezi tím, co je míněno a co je dáno takový, že se vzájemně překrývají, pak tomu, co je míněno, odpovídá to, co je dáno tak, jak je to míněno. Heidegger pracuje se strukturou dáno tak, jak míněno a přesouvá ji mimo oblast vědomí. Tvrdí, že jako-struktura je abstraktním konstitutivním elementem vztahu mezi člověkem (pobytem) a věcí. To, s čím se ve světě setkává, je vždy již dáno jako něco. (Transformace vztahu pojetí a danosti.) Diplomová práce sleduje tento výše popsaný vývoj struktury "něco...
Ošetřovatelský proces u nemocného s diagnózou cystická fibróza
Létalová, Hana ; Voleníková, Ivana (vedoucí práce) ; Vávrová, Věra (oponent)
Ve své absolventské práci jsem se zabývala ošetřovatelskou problematikou u klientů s cystickou fibrózou. Cílem mé práce bylo realizovat ošetřovatelský proces u chronicky nemocného dítěte vambulantní péči a seznámit ošetřující personál s aplikací této metody v praxi. Práci jsem rozdělila na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji anatomii a fyziologii dýchacího systému, zabývám se samotným one mocněním. Stručně objasňuji podstatu ošetřovatelského procesu a modelu podle Gordonové, který jsem použila pro svou praktickou část. Druhou část práce věnuj i realizaci oš etřovatelského procesu u konkrétního pacienta ve středním stádiu onemocnění. 22-ti letý mladý muž dojíždí do ambulance CF na pravidelné ambulantní kontroly. Problémy chlapce jsem vyhodnotila v jedenácti ošetřovatelských diagnózách. Ošetřovatel ské diagnózy jsem podrobně ve své práci rozpracovala a výsledek poskytnuté péče jsem vyhodnotila. Práce obsahuje šest příloh: recept na přípravu jídla pro pacienty s CF, dále složení tlutteru, nejnovější typ inhalátoru, PEP systém, dezinfekci přístrojů a obrázek člověka s orgány, které CF postihuje. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
6 Vavrová, Věra
8 VÁVROVÁ, Veronika
1 Vávrová, Valentina
4 Vávrová, Vendula
8 Vávrová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.