Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.

Viz též: podobná jména autorů
5 Václavíková, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.