Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace žáků k učení v hodinách jazyků na gymnáziu
Slancová, Lucie ; High, Radka (vedoucí práce) ; Urbanová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce řeší motivaci žáků k učení v hodinách jazyků na gymnáziu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vymezeny nejdůležitější pojmy - pojem motivace, přístupy k motivaci a dělení motivace. Zpracování proběhlo skrz odbornou literaturu a odborné články. Nejvíce autorka využila knihu od Hrabala, Mana a Pavelkové a dále od Lokšové a Lokši. Obě jsou psány velmi srozumitelně. V praktické části bylo cílem najít odpovědi na výzkumné otázky: 1. Jak učitelé jazyků vnímají motivaci? 2. Jak učitelé motivují své žáky? Za tímto účelem autorka vyhledala na nejmenovaném gymnáziu sedm učitelek. Hledání odpovědí probíhalo za pomoci polostrukturovaných rozhovorů s již zmíněnými sedmi učitelkami, které učí na tomto gymnáziu. K vyhodnocení výsledků bylo zapotřebí stanovit metodu, jakou bude výzkum probíhat - kvalitativní, nebo kvantitativní. V této práci se využilo kvalitativní metody, jelikož zde nešlo o počet respondentů, ale podstatné bylo nalezení individuálních pohledů na zkoumanou tematiku. Zjištěná data autorka analyzovala, a to pomocí otevřeného kódování, ze kterého vznikla témata, díky kterým bylo možné zodpovědět výzkumné otázky. Na první výzkumnou otázku vyšla odpověď, že učitelé vnímají motivaci u žáků tím způsobem, že žák má zájem, pracuje v hodinách, důležitá...
Copingové strategie u nudy
Urbanová, Denisa ; Pavelková, Isabella (vedoucí práce) ; Škaloudová, Alena (oponent)
Práce se zabývá efektivitou různých typů copingových strategií u nudy a prověřuje jejich souvislost s některými motivačními, postojovými a volními charakteristikami u žáků střední školy. V teoretické části je nastíněn obraz současného stavu poznání v oblasti nudy a jejího zvládání včetně pojednání možností diagnostiky v této oblasti s využitím dotazníkových metod ve školním prostředí. Podrobněji jsou diskutovány dosavadní teoretické, ale i empirické způsoby uchopení copingu u nudy relevantní pro edukační kontext, zejména pojetí Nettové, Goetze a Danielsové. Představen je též koncept motivační struktury ve škole, implicitní teorie dobré výuky předmětu Hrabala a Pavelkové a teorie vůle Kuhla a Fuhrmanna. V empirické části jsou s využitím kvantitativní metodologie na různých úrovních analýzy prověřovány vztahy mezi jednotlivými typy copingových strategií a různými aspekty nudy na straně jedné a vybranými motivačními, postojovými a volními charakteristikami na straně druhé. V práci jsou zachyceny specifické osobnostní konstelace u zvládání nudy, které jsou ilustrovány kazuistickými ukázkami, a nastíněny směry dalšího zkoumání v této oblasti.
Nové trendy v internetovém marketingu
Urbanová, Denisa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Halířová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se bude zabývat možnostmi využití nejnovějších trendů a nástrojů internetového marketingu v komunikačních aktivitách veřejnoprávní instituce Český rozhlas. Tato práce se bude nejprve zabývat současnými trendy v internetovém marketingu v obecném slova smyslu. Její pozornosti neujdou pojmy související s dynamickým vývojem internetových aplikací jako jsou nová média, sociální sítě, virtuální komunity aj.. a jejich využití pro marketingovou komunikaci. V další části práce bude provedena podrobná analýza a zhodnocení míry využití výše uvedených nástrojů k propagaci a distribuci produktů veřejnoprávní rozhlasové stanice ČRo. Cílem této práce je na základě pečlivě provedené analýzy zhodnotit současné aktivity Českého rozhlasu na úrovni internetového marketingu, případně odhalit jejich rezervy a podat návrh na možná zlepšení či rozšíření těchto aktivit.

Viz též: podobná jména autorů
6 URBANOVÁ, Dagmar
6 Urbanová, Dagmar
11 Urbanová, Daniela
1 Urbanová, Darina
1 Urbanová, Diana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.