Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Glokalizace na příkladu HBO Česká republika
Uhlík, Dominik ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Křemen, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem konvergence médií a zejména prostorové konvergence médií. Konvergence médií nás provází každý den prakticky na každém kroku. Její hlavní rozmach přišel s érou digitalizace a Webu 2.0. Dotýká se technologií, přístupu publika k mediálním obsahům, zprostředkovává jejich reakce směrem k mediálním obsahům a umožňuje tak těsnější soužití producentů a uživatelů médií a jejich obsahů. Globalizace pak jako projev prostorové konvergence díky digitalizaci pronikla právě také do mediálního světa. Jedním z trendů globalizace je pak její částečný opak - glokalizace, spojení slov globální a lokální. Glokalizce pak popisuje stav, kdy producent, působící na globálním trhu a distribuující svou tvorbu jednotně na různé světové trhy, vynakládá prostředky na tvorbu v jednotlivých lokálních oblastech. Tato práce se zaměřuje na jednu takovou společnost, a to na komerční televizní stanici HBO původem z USA fungující na principu měsíčního předplatného. Ta distribuuje svou tvorbu prostřednictvím svých dceřiných společností v Jižní Americe, Evropě a Asii. Na těchto trzích pak vzniká i lokální tvorba. Nejinak tomu je v České republice. Na základě interních dat společnosti HBO Europe s.r.o. analyzuji, zda výroba lokálního obsahu může být pro tuto společnost rentabilní. Analyzovanými...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.